۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۴۵۳۶۳۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

هیئات مذهبی محل روشنگری و بصیرت افزایی باشند

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نفوذ در مراسم های عزاداری هستند، گفت: هیأت های مذهبی محل روشنگری و بصیرت افزایی باشند و مردم را در مسیر ولایت قرار دهند.
حجت الاسلام علی نصیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی نصیری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه شامگاه گذشته با حضور در حسینیه شهید همت کرمانشاه ابراز داشت: انسان باید با خود رو راست باشد و مسیر خود را در زندگی انتخاب کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: باید بر عقیده خود مصمم بود و در عزای امام حسین (ع) نسبت به کسب معرفت دینی و شناخت سیره ائمه اطهار علیهم السلام اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: با وجود تعداد فراوانی هیأت مذهبی در استان نباید شاهد این حجم از منکرات و بی حجابی ها باشیم، متأسفانه 70 درصد مراسمات در هیأتهای مذهبی بدون منبر و سخنرانی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  باید نسبت به هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا آگاهی کامل کسب کنیم و دانشگاه ها و مراکز آموزشی رنگ و بوی اهل بیت علیهم السلام را داشته باشند.

حجت الاسلام نصیری بیان داشت: دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل به دنبال نفوذ در مراسمات عزاداری هستند بنابراین مردم باید آگاهانه با این هجمه ها مقابله کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تأکید کرد: یکی از مقامهای بلند در عرفان رسیدن به مقام شهود و شهادت است، در این ایام عیار مسلمانان مشخص می شود از این رو باید با کسب تقوا در راه تقرب به پروردگار گام برداریم.

وی مطرح کرد: دشمنان خواسته های خود را به نام دین بر مسلمانان عرضه می کنند از این رو باید مراقب بود که در طی طریق ائمه اطهار به بیراهه کشیده نشویم و هیأتهای ما باید در مسیر ولایت قرار گیرند.

این مسؤول اظهار داشت: هیأتهای مذهبی باید محل روشنگری باشند، باید در این ایام دل را از آلودگیها پالایش کرده و به خوبی ها و نیکی ها آراست و سواد دینی خود را بالا برد.

حجت الاسلام نصیری عنوان داشت: باید نسبت به الله حبّ حقیقی داشته باشیم، نباید در دسته مارقین قرار گرفت و جلوتر از دین حرکت کرد، باید همواره با دین و اهل بیت و خاندان ائمه همراه باشیم./202/857/ب1

ارسال نظرات