۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۵۵۲۱۱
مدیر مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک خبر داد؛

برگزاری کلاس‌­های مشاوره خانواده ویژه طلاب متأهل

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با اشاره به فعالیت­های تبلیغی این مدرسه در دهه محرم از برگزاری کلاس­های مشاوره خانواده برای طلاب متأهل خبر داد.
مشاوره

حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام طلاب مدرسه به مناطق شهری و روستایی شهرستان در ماه محرم گفت: طلاب در مساجد، حسینیه­ ها، هیأت­ها و به ویژه مناطق محروم شهرستان به فعالیت­های تبلیغی می پردازند؛ چنان­چه مراسم روضه خوانی و گریه بر مصیبت امام حسین(ع) هر روز و به صورت خودجوش در مدرسه برگزار می شود.

مدیرمدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک به حضور مدرس اعزامی از قم و برگزاری کلاس­های مشاوره خانواده برای طلاب متأهل اشاره و اظهار داشت: در کنار برگزاری روزانه این کلاس­ها، جلسات مشاوره با حضور حجت الاسلام ایزدی از اساتید تهذیب و اخلاق مؤسسه امام برگزار می شود.

این مقام مسؤول محور فعالیت­های تبلیغی طلاب مدرسه در محرم را برگزاری مراسم روضه خوانی، اقامه نماز، سخنرانی، برگزاری کلاس­های ویژه جوانان و خانواده ­ها به ویژه در مناطق محروم برشمرد.

حجت الاسلام شیرمهد با بیان این­که فعالیت­های تبلیغی از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: فعالیت تبلیغی برخی از طلاب تا 12 محرم و گروهی دیگر تا پایان صفر ادامه دارد.

وی در پایان گفت: هماهنگی­ هایی با آموزش و پرورش شهرستان در زمینه اعزام مبلغ انجام و طلابی در دهه محرم برای تبیین و روشنگری درباره قیام امام حسین(ع) و پاسخ به شبهات اعزام شده اند./303/9456/ب1

ارسال نظرات