۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۵۵۷۹۷
وزير اطلاعات:

مسأله آب و سكونت مردم در مناطق مرزی امنيت‌ساز است

وزير اطلاعات با بيان اينكه مسأله آب و سكونت مردم در مناطق مرزی امنيت‌ساز است، گفت: اگر مردم از روستاها رفتند سبب مرگ هميشگی در روستاها می‌شود و برگشت‌ناپذير است.
وزیر

‎به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند به نقل از روابط عمومی نمايندگی ولی فقيه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوی، وزير اطلاعات صبح امروز در ديدار با نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با بيان اينكه بيرجند همواره خاستگاه انسان‌های والا بوده و اصول فقهی و سلوک را حفظ كرده‌اند، گفت: حضرتعالی اسوه اخلاق هستيد و همواره استاد بوديد.

وی با گراميداشت ياد و خاطره مرحوم آيت الله سيد مهدی عبادی امام جمعه فقيد مشهد، بيان كرد: آيت الله سيد مهدی عبادی مظهری از انصاف، فقهات، روشن بينی و دارای درک صحيح نسبت به مسائل بود.

وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به اينكه خيلی از مسائل ريشه‌اش در ابتدا امنيتی نيست، گفت: تأسيس وزارت اطلاعات با اين نگاه بوده كه مسائل امنيتی را با كمترين هزينه و با پيشگيری حل كند.

حجت الاسلام والمسلمين علوی با بيان اينكه مسأله آب و سكونت مردم در مناطق مرزی امنيت‌ساز است، اظهار كرد: اگر مردم از روستاها رفتند سبب مرگ هميشگی در روستاها می‌شود و برگشت‌ناپذير است.

وی بيان داشت: يقينا آنچه كه امكان پذير باشد، دولت فروگذار نخواهد كرد./101/880/ب1

ارسال نظرات