۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۴۵۸۲۵۱
مدیر حوزه علمیه شهداد:

اختلاس و برداشت‌های نامتعارف در شأن نظام اسلامی نیست

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که مشکلات کشور همچون اختلاس در بانک ها، برداشته شدن 8000 ملیارد از صندوق فرهنگیان یا ورود کالاهای قاچاق به کشور در شأن نظام اسلامی نیست، گفت: افرادی که در نظام اسلامی به کاری مشغول هستند نباید از کار خود سوء استفاده و برخلاف ولایت فقیه حرکت کنند.
حقوق نجومی

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: متأسفانه بعضی از افراد در نظام جمهوری اسلامی، کارهایی را انجام می دهند که در شأن نظام نیست.

وی افزود: افرادی که در نظام اسلامی به کاری مشغول هستند نباید از کار خود سوء استفاده و برخلاف ولایت فقیه حرکت کنند.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که نظارت ها در جامعه اسلامی ضعیف بوده، اظهار داشت: عدم نظارت کافی بعضی از وزرا سبب شده است که کشور با مشکلات جدی همچون کالاهای قاچاق روبرو شود.

وی بیان داشت: چرا در نظام اسلامی که افراد از مسلمان بودن حرف می زنند، اما بازهم از مملکت اسلامی دزدی می کنند و همه افراد بدانند که انسان هایی در جامعه اسلامی پول های مردم را بالا می کشند، مسلمان نیستند.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که وزیران دولت افزون بر این که بر کارهایی که در کشور ایجاد می شود، نظارت ندارند، برخورد قاطع هم نسبت به دزدی ها نمی کند، ابراز داشت: دزدی در کشور زمانی حاصل می شود که افراد قوی پشت آن ها باشند تا بتوانند پول های هنگفتی را از حساب های مردم بردارند.

دولت از فسادهای کشور چرا دفاع می کند

وی ادامه داد: صحبت های سخنگوی دولت مبنی بر این که افراد حقوق های قانونی را گرفته یا حق آن ها بوده کاملا بی اساس است و کدام عاقلی قبول می کند که فلانی باید حقوق بالایی داشته باشد در حالی که افرادی در کشور هستند که نان شبشان را به سختی در می آورند.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که 8000 ملیارد عدد بزرگی برای مردم شمرده می شود، ابراز داشت: چرا باید از صندوق فرهنگیان 8000 ملیارد برداشته شود درحالی که این پول حق مردم است، و دولتی ها با کدام حرف خود می خواهند این کار را توجیه کنند.

وی یادآور شد: اگر دولت بر مشکلاتی که در کشور به وجود می آ مد، سخت برخورد می کرد، دیگر این مشکلات تکرار نمی شد متأسفانه بعضی از دولتی های هم در این مشکلات دخیل هستند.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که دولت مقصر اصلی این مشکلات بوده و از مشکلاتی که در کشور همچون اختلاس یا قاچاق کالا اتفاق می افتد، حمایت می کند، خاطرنشان کرد: مردم بدانند دین اسلام هیچ مشکلی ندارد و برای همه واضح بوده اما افرادی با کارهای خود دین اسلام را از بین برده اند.

وی اظهار داشت: مشکل بدحجابی از بدترین مشکلات بوده که منشأ این مشکل امر و معروف نکردن و بی اعتنایی دولت است که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رونق پیدا می کرد، جامعه زنده می شد و این قدر گناه در این کشور انجام نمی شد.

مدیر حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که افرادی به عنوان وزیر جدید به مجلس معرفی شدند که سابقه خوبی ندارند، اظهار داشت: آقای صالحی که برای وزارت ورزش انتخاب شده است از افرادی بوده که در فتنه 88 نقش زیادی برای از بین بردن مملکت داشته، حتی افرادی که امروزه به عنوان وزیر در این کشور کار می کنند جزء افراد سابقه دار در فتنه 88 محسوب می شوند.

وی در پایان گفت: مشکلات کشور شایسته نظام اسلامی نیست و اگر همه مردم به دین خود عمل می کردند، کشور خوب می توانیم برای خود داشته باشیم./302/9707/ب1

ارسال نظرات