۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۳۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن برای رسالت شیطنت خود سنگ تمام می گذارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن برای رسالت شیطنت خود سنگ تمام می گذارد، گفت: اگر جمعیت مدعی حق نیز برای رساندن رسالت های خود سنگ تمام بگذارد دشمن و کفر رسوا می شود، اگر پرده شیطنت کنار گذاشته و چهره واقعی آن ها نشان داده شود دیگر طرفداری نخواهند داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیران اجرایی استان اظهار داشت: مردم در مناسبت های مختلف حضور گسترده و با شکوهی دارند که جای تشکر و قدردانی دارد اما این حضور تنها کافی نیست و باید تبلیغات گوناگونی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغ و ابلاغ در جامعه مهم است، گفت: پیامبران در ابلاغ مبین به صورت آشکار آنچه که پیام خدا بوده را رسانده اند، اگر ابلاغ مبین صورت نگیرد مخاطبان که مردم هستند حاکم می شوند و در روز قیامت علیه فردی که باید پیام می رساند شکایت می کنند و می گویند وی پیام را به ما نرسانده است و ما از این موضوع خبری نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: رسالت ها باید بر اساس انواع و اقسام نیازهایی که جامعه بشری دارد رسانده شود، برای ترویج تبلیغ باید هماهنگی وجود داشته باشد و اگر این هماهنگی نباشد تردید ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه قلب تمام مسائل تبلیغاتی که مورد نیاز جامعه می باشد مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: پیامبران آمدند تا انسان ها را به خدا برسانند و از هواهای نفسانی آن ها را دور کنند، استکبارپرستی بت پرستی و نفس پرستی است.

وی نتیجه استکبارپرستی را ظلم و نتیجه خداپرستی را عدل دانست و ادامه داد: دشمنان برای مسائل نفسانی و دنیوی خود به درستی کارشناسی می کند و ساده ترین مسائل را انتخاب می کند و فرهنگ، ایمان و دین را از این ملت می ربایند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن برای رسالت شیطنت خود سنگ تمام می گذارد، خاطرنشان کرد: اگر جمعیت مدعی حق نیز برای رساندن رسالت های خود سنگ تمام بگذارد دشمن و کفر رسوا می شود، اگر پرده شیطنت کنار گذاشته و چهره واقعی آن ها نشان داده شود دیگر طرفداری نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن در تبلیغات کاذب نفوذ پیدا می کند، اظهار کرد: استکبار و آمریکا در 50 کشور ظلم انجام داده اند و در حال حاضر اوکراین پنجاه و یکمین و یمن پنجاه و دومین کشور هستند که آمریکا دارد ظلم انجام می دهد این دشمنان مرد نیستند و تنها اسم مرد را یدک می کشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مورد نفوذ در کشور فریاد می زنند و سخنان گوناگونی را درباره نفوذ می فرمایند باید تمام مسؤولان و مردم به فرمایشات رهبری گوش فرا دهند ایشان طبیبی هستند که انگشت روی درد می گذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما به صورت ریشه ای قوی هستیم اما دشمن ضعیف است، گفت: از خواب مرگ بیدار شویم و این حوادثی که پیرامون ما اتفاق می افتد در خواب نبینیم و گرنه دشمنان ما را به این ظلم پذیری عادت می دهند چرا که تبلیغات وجود ندارد./202/880/ب1

ارسال نظرات