۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۸۴۷۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران ایلام:

حمایت خیران از حوزه های علمیه توفیق الهی است

مدیر حوزه های علمیه خواهران ایلام گفت: حمایت خیران از حوزه های علمیه یک توفیق الهی است که سعادت دنیا وآخرت را در پیش دارد، حوزه های علمیه با تربیت مبلغان در اهداف برون گرایی تبلیغ و تأثیرگذاری در سطح جامعه توانسته در برابر تهاجم فرهنگی دشمن اقدامات مهمی انجام دهد.
حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید نواب حسنی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام، امروز در نشست مجمع خیرین که در دفتر مدیریت مدرسه علمیه فاطمه زهرای ایلام برگزار شد اظهار داشت: حمایت خیران از حوزه های علمیه یک توفیق الهی است که سعادت دنیا و آخرت را در پیش دارد.

وی افزود: حوزه های علمیه با تربیت مبلغان در اهداف برون گرایی تبلیغ و تأثیرگذاری در سطح جامعه توانسته در برابر تهاجم فرهنگی دشمن اقداماتی همچون اعزام مبلغان به مساجد، مدارس، خوابگاه دانشجویان، پایگاه های مقاومت و جلسات خانگی و همچنین ایجاد و توسعه مؤسسات قرآنی وابسته به حوزه در داخل مدرسه و سطح شهر صورت دهد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه دولتی نیستند بلکه مردم محورند،‌ افزود: انتظار می رود خیران در سطح استان عنایت بیشتری به حوزه های علمیه داشته باشند.

در ابتدای این نشست سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ضمن اشاره به اهم فعالیت های مدرسه خاطرنشان کرد: این مدرسه با حضور 170 طلبه مشغول به تحصیل و تقریبا 400 طلبه فارغ التحصیل توانسته است در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حائز رتبه های برتر کشوری شود./203/879/ب1

ارسال نظرات