۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۵۸۴۹۴
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

همه اهداف غرب بر مبنای تغییر باورهای دینی مردم است

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: امروز شناخت فرهنگ و اهداف دشمنان غربی امری لازم و ضروری است، زیرا همه برنامه ها و اهداف آنان در تغییر باورهای دینی مردم قرار گرفته است.
انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین انصاریان، استاد حوزه علمیه، یکشنبه شب در امامزاده ابوالحسن(ع)، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: دشمنان انسان با همه ابزارهای خود بشر را به آتش دوزخ دعوت می‌کنند در حالی که در انجام کارهایی که شما را وادار می‌کنند آتش دوزخ نهفته است.

وی افزود: مردمی که به ندای دشمنان لبیک می‌گویند در اصل سوخت جهنم را با وجود خود تأمین می‌کنند، خداوند می‌فرماید: من شما بندگانم را سفارش می‌کنم از افتادن به آتشی که سوخت آن از انسانها است حفظ کنید.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه گناه در همان لحظه‌ای که انسان انجام می‌دهد آتش است ولی چون در عالم دنیا هستند سوز آتش را حس نمی‌کنند، بیان داشت: خداوند خوردن مال حرام را گناه بیان می‌کند و یکی از گناهان خوردن مال یتیم است.

این مفسر قرآن کریم گفت: همه برنامه دشمن و شیطان آن است که شما را به سوی آتش دوزخ سوق دهد زیرا هیچ دشمن و شیطانی راه رسیدن به سعادت و بهشت الهی را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان اضافه کرد: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی بستر گمراه کردن انسانها را فراهم کرده‌اند تا انسان را از واقعیتهای الهی که سعادت دنیوی و اخروی است دور کنند.

وی بیان داشت: امروز شناخت فرهنگ و اهداف دشمنان غربی امری لازم و ضروری است زیرا همه برنامه ها و اهداف آنان در تغییر باورهای دینی مردم قرار گرفته است./813/202/ب2

ارسال نظرات