۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۴۷۳
امام جمعه موقت خرم آباد:

«فریاد مرگ بر آمریکا» پر رنگ تر از گذشته در ایران طنین انداز است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به توطئه های آمریکا که بیش از نیم قرن است علیه ایران به کار می گیرد، گفت: «فریاد مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر سیاست های آمریکا و تا زمانی که رفتاری دوگانه و چندگانه در منطقه و علیه مردم مظلوم مسلمانان دارد، این شعار پر رنگ تر از گذشته طنین انداز است.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، در خطبه های نماز جمعه این هفته 13 آبان را روز مبارزه با استکبار و روز جوانان مؤمن، انقلابی، شجاع و بصیر بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: آمریکا زیاده طلب، و در پی سلطه گیری بر دیگران است و هرگز قابل اعتماد نیست.

امام جمعه موقت خرم آباد خاطرنشان کرد: آمریکا از سال 1330 تاکنون، بیش از نیم قرن است که دست از توطئه برنداشته است و در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دست به هر توطئه ای می زند.

وی وحدت، هوشاری، بصیرت و آگاهی را راه خنثی شدن توطئه های آمریکای جهان خوار دانست و گفت: ملت همیشه بیدار جمهوری اسلامی ایران با حضور در صحنه های انقلاب همواره نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند.

حجت الاسلام متقی نیا حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی، پرورش گروه های تروریستی تکفیری داعش، آلوده بودن دست آمریکا به خون ملتهای مظلوم منطقه، دخالت نظامی و ویرانگر در عراق، سوریه و یمن و راه اندازی جنگهای نیابتی در منطقه را از جمله اقدامات آمریکا علیه مردم مسلمان دنیا است.

وی با تصریح بر اینکه «فریاد مرگ بر آمریکا» همچنان ادامه ادرد و پر رنگ تر از گذشته در کشور طنین انداز است، خاطر نشان کرد: این فریاد به معنی مرگ بر سیاستهای آمریکا است.

ضرورت مسؤولیت پذیری و خداترس بودن در انجام مسؤولیت ها

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه سخنان خویش به روز فرهنگ عمومی اشاره و عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی در جهت تقویت فرهنگ دینی در جامعه نقش آفرینی کند.

وی فرهنگ دینی را لازمه احیا و تقویت اخلاق در جامعه و عاملی برای جلوگیری و کاهش آسیبهی اجتماعی به ویژه بین نسل جوان خواند.   

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با تأکید بر ضرورت مسؤولیت پذیری و خدا ترس بودن در اجرای مسؤولیت ها اظهار داشت: باید در جهت ترویج فرهنگ عمومی و احیای ارزشها گام برداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به انتخاب رییس جمهور لبنان اشاره کرد و گفت: این انتخاب موجب تحکیم مقاومت لبنان و سوریه خواهد شد و راهی به جلو برای تحقق نقش جمهوری اسلامی در تقویت مقاومت است.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به آماده شدن مردم مسلمان برای سفر زیارتی اربعین عنوان داشت: فضیلت پیاده روی اربعین برابر صدها حج است.

پیاده روی اربعین حسینی جهاد است

وی افزود: افرادی که شرایط این سفر زیارتی را ندارند، می توانند با مهیا کردن هزینه رفت و آمد زائران و فراهم کردن خدمات در ثواب این زیارت شریک شوند.

حجت الاسلام متقی نیا پیاده روی اربعین حسینی را جهادی بزرگ خواند و گفت: حضور زائران در این همایش بزرگ درس صبر و تحمل را به ما می آموزد.

وی با اشاره به نقشه گروه های تروریستی و تکفیری داعش خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در مراسم پیاده روی اربعین به دشمن ثابت می کند ملت مسلمان همواره پای ارزشها و آرمانها ایستاده اند و در راه تحقق معنویات و ارزشهای دینی در برابر دشمنان استوار ایستاده اند./201/9459/ب1

ارسال نظرات