۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۴۶۰۴۰۳
نمایشگاه مطبوعات؛

کامران: اشرافی گری مانع تحقق اقتصاد مقاومتی شده است

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلسخوی اشرافی گری را مانع تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصادمقاومتی مظلوم است چون مسؤولان باید ساده زیست باشند تا اقتصاد مقاومتی معنا پیدا کند اما متأسفانه اینگونه نیست.
کامران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن کامران با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات، ضمن اشاره به مظلومیت مسأله اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اگر حاکمان بر خود سخت نگیرند، اقتصاد مقاومتی رخ نخواهد داد؛ امام راحل  اقتصاد مقاومتی داشت که با یک استکان آب وضو می گرفت و غذایش و رفتارش هم  هیچ گاه عوض نشد و رهبری هم همینطور هستند اما سه قوه دیگر با اقتصاد مقاومتی زاویه دارند.

وی افزود: مجلس، دستگاه قضا و دولت حاضر نیستند یک لامپ از اتاق خود را خاموش کنند؛ در اتاق سران قوا همه چهلچراغ دارند و اگر بگوئید یک چراغ را خاموش کنید این کار را انجام نمی دهند، ما از چنین افرادی چگونه انتظار تحقق اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: وقتی مسؤول حاضر نیست یک سفر خود را حذف کند اقتصاد مقاومتی رخ نمی دهد؛ من ناظر بر سفر خارجی نمایندگان بوده ام، هزینه سفرهای نمایندگان بالغ بر 200میلیارد تومان بوده است؛ رهبری فرمودند که سفرهای غیر ضروری نروید، اما  بسیاری از مسؤولان به سفر می روند؛ غذا، هتل و پول توجیبی را از جیب مردم خرج می کنند؛ همان مردمی که برایشان شعار عدالت می دهند و همان مردمی که می گویند باید به دادشان برسیم.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس  افزود: این مردم برای دین و اعتقاداتشان خون می دهند؛ دست و پا می دهند، اما عملکرد مسؤولان کار را به جایی رسانده است  که یک بی اعتمادی در بین مردم به وجود آمده است و علت اصلی آن  به خاطر فرهنگ اشرافی مسؤولان است؛ من امید ندارم که با این متصدیان، اقتصاد مقاومتی رخ دهد چرا که این افراد حاضر نیستند یک سفر و یک وعده میوه شان  را کم کنند که البته رسانه ها باید  نقش خود ر ا در راستای بحث اشرافی گری ایفا کنند.

وی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، تصریح کرد:ما باید تلاش کنیم حضور مردم زیاد شود چرا که هرچه حضور بیشتر شود؛ ضریب امنیتی بیش تر می شود و اگر آقایان قول هایی که در انتخابات داده اند عمل کرده اند انتظار رأی داشته باشند و گرنه انتظار نداشته باشند مردم به آن ها رأی بدهند./872/پ202/ج1

ارسال نظرات