۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۴۶۰۶۷۸
نمایشگاه مطبوعات:

کوچکی نژاد: مقابله با استکبار یک ارزش است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقابله با استکبار را یک ارزش دانست و گفت: مقابله با استکبار ضمن اینکه یک ارزش است جایگاه عالی نیز دارد، به خصوص اگر این مبارزه با هدف رسیدن به عدالت اجتماعی باشد.
جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری رسا،  مقابله با استکبار را یک ارزش دانست و گفت: مقابله با استکبار ضمن اینکه یک ارزش است جایگاه عالی نیز دارد، به خصوص اگر این مبارزه با هدف رسیدن به عدالت اجتماعی باشد و بخواهد بوسیله این مقابله از مظلوم دفاع و با ظالم مبارزه کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آیات متعددی در قرآن کریم پیرامون مبارزه با استکبار و ظلم وحمایت از مظلوم وجود دارد و این گواه بر آن است که دین مبین اسلام و پروردگار همواره بر استکبار ستیزی تاکید دارند و ما باید با تکیه بر مبانی دین مبین اسلام در این باره همچنان مبارزه با استکبار را در دستور کارهایمان قرار دهیم.

کوچکی‌نژاد یکی از شعارهای ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مقابله با استکبار و زیر بار ظلم نرفتن است و این درس ارزشمند را مدیون امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم که همیشه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم به اصل مهم استکبارستیزی باور دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طبیعی است کشوری که تازه انقلاب کرده و شعار استکبار ستیزی را سرلوحه خود قرار می دهد و برای تحقق آرمان های عالی خود حاضر است جانفشانی کند دشمنانی را نیز پیدا خواهد کرد و همان هایی که ادعای مالکیت جهان را دارند به دشمنی با آن برخیزند.

کوچکی‌نژاد در ادامه بیان کرد: استکبار وقتی موفق نشد به منابع مادی و انسانی جمهوری اسلامی ایران دست یابد به طور طبیعی دشمنی های خود با ایران اسلامی را آغاز کرد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد که این توطئه ها به لطف پروردگار و همبستگی مردم و درایت رهبر فرزانه انقلاب خنثی شدند.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

ساعات بازدید از نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 بوده و تا جمعه 21 آبان ماه  ادامه دارد./842/پ202/ج

ارسال نظرات