۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۶۱۸۱۲
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مهران امن ترین مرز برای زائران اباعبدالله است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استان ایلام و مهران امن ترین مرز برای زائران اباعبدالله(ع) است، گفت: پیش بینی می کنیم که حدود ۳ میلیون زائر از مرز مهران خروج کنند.
امینی

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با اشاره به قرار داشتن در آستانه اربعین حسینی و تلاش مسؤولان برای آماده سازی زیرساخت های مهران اظهار داشت: در مورد زیرساخت ها و تسهیل زوار در اربعین جلسات متعددی با مسوولان استانی و ملی داشته و باحضور در مهران به طور مستقیم از وضعیت زیرساخت های آن بازدید به عمل آمده است.

وی راه را مهم ترین مسأله در توسعه زیرساخت ها عنوان کرد و افزود:  با همت مسؤولان  استان ایلام و قرارگاه خاتم النبیاء اقدامات خوبی درباره مسیرها و جاده های منتهی به مرز مهران انجام گرفته ودر حال انجام است.

امینی با بیان اینکه در حوزه راه گرچه دیر ولی کارهای خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: ۱۲کیلومتر از ایلام به سمت مهران و مهران تا مرز چهار بانده و مشکل گلوگاه ها نیز برطرف شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام خاطرنشان کرد: در مورد راه دوم ایلام به ملکشاهی به مهران کارهای خوبی صورت گرفته و تا حدی مشکلات این راه برطرف شده است.

وی اعلام کرد: در حال رایزنی با مسؤولان وزارت راه وشهرسازی بوده ودر تلاش هستیم که بتوانیم مشکلات بقیه راهها را نیز حل کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: استان ایلام و مهران امن ترین مرز برای زائران اباعبدالله(ع) است و هر چند شاید در موضوع رسانه ای شدن استان ایلام مظلوم واقع شده ولی به لطف امام حسین(ع) و  مهمان نوازی و سوابق درخشان مردم درسالهای گذشته در پذیرایی از زائران و امنیت کامل حاکم بر مرز مهران پیش بینی می کنیم که حدود ۳ میلیون زائر از مرز مهران خروج کنند.

امینی در پایان گفت: همه  مسؤولان پای کار هستند و برای توسعه و تسهیل تردد زوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود و ما هم به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی ازتمام ظرفیت خود برای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد./879/303/ب2

ارسال نظرات