۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۶۳۴۲۶
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

امنیت کشور مرهون جان فشانی های بسیجیان است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برنامه های این بنیاد در هفته بسیج گفت: امنیت کشور مرهون بسیج است و ریشه درخت ایثار و شهادت در آن خلاصه می شود.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته بسیج گفت: رسالت بنیاد شهید در این باره تجلیل از شهدای بسیجی و خانواده های آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برنامه های این بنیاد در هفته بسیج  ابراز داشت: در این باره در کنار قرائت زیارت عاشورا، جلسه ای با بسیجیان خود بنیاد در مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان برگزار و سپس با حضور در گلزار شهدا، به غبارروبی مزار معطر شهیدان و ادای احترام به آنها پرداخته شد.

این مقام مسؤول دیدار با خانواده های شهیدان از جمله خانواده شهیدان اسکندری و جانباز 70٪ امیراحمد شوشتری به همراه استاندار را از دیگر برنامه های این بنیاد در هفته بسیج دانست و افزود: دیدار با خانواده های شهدای بسیجی روستایی نیز در هفته آینده صورت خواهد گرفت تا از این طریق به کاستی ها و امکانات این خانواده ها آگاه شویم.

فرجیان با بیان این که بسیج شجره طیبه است، گفت: ریشه درخت ایثار و شهادت در بسیج خلاصه می شود که قطعا باید نقش آفرینی بیشتری در جامعه داشته باشد و البته اردوهای جهادی و اقدامات زیربنایی صورت گرفته نشان دهنده فعالیت های این نهاد است.

وی در پایان امنیت امروز کشور را مرهون جان فشانی های بسیجیان مخلص و فداکار دانست و افزود: بسیجیان همگام با رهبرمعظم انقلاب از میهن و نظام اسلامی دفاع و نیز فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می کنند./9456/303/ب3

ارسال نظرات