۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۰۶۹۰
امام جمعه فارسان:

فتنه تا زمانی که انقلاب به فکر احیای اسلام ناب است، ادامه خواهد داشت

امام جمعه فارسان با تأکید بر اینکه نهم دی ماه انقلاب سومی بود که بدون حضور حتی یک مسؤول شکل گرفت، گفت: در سال 88، آورده مردم که شامل اخلاص، تدین و ولایتمداری بود به میدان آمد و نشان داد که این انقلاب صاحب دارد.
امام جمعه فارسان

حجت ‌الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با گرامی داشت یوم الله 9 دی، گفت: نهم دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران بود که برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه نهم دی ماه انقلاب سومی بود که بدون حضور حتی یک مسؤول شکل گرفت، افزود: در سال 88، آورده مردم که شامل اخلاص، تدین و ولایتمداری بود به میدان آمد و نشان داد که این انقلاب صاحب دارد.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه 9 دی یوم الله است، تصریح کرد: در این روز ارزشهای دینی به میدان عمل آمد و نشان داد که حضور در سایه اسلام و ارزشهای دینی پیروز است؛ به یقین ذکر و تکرار این روز ثواب بالایی دارد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تکرار و یادآوری نهم دی ماه برای آن است که چشم فتنه برای همیشه کور بماند، خاطرنشان کرد: با بررسی همه انقلاب های تاریخ می توان فهمید که هیچ انقلابی در مسیر اصلی خود قرار نگرفت و همیشه انقلابها از سوی سه گروه مورد هجوم و انحراف قرار گرفته اند.

حجت الاسلام جمالی زاده با اشاره به اینکه دشمن همیشه به فکر انحراف انقلاب اسلامی بوده است و این به ماهیت آن بر می گردد، تصریح کرد: گروه دیگری که همیشه به فکر انحراف انقلاب بوده افرادی هستند که دشمن نیستند اما با انقلاب هم روی خوش ندارند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب همیشه از برخی خودی ها نیز ضربه خورده است، ابراز کرد: این گروه افراد یا کسانی هستند که پس از مدتی از همراهی انقلاب خسته شده اند و به فکر انحراف آن هستند یا کسانی که به خاطر ایجاد شبهات فکر می کنند مسیری که انتخاب کرده اند درست است و فتنه 88 از این دست بود.

امام جمعه فارسان با تأکید بر اینکه فتنه محدود به زمان خاصی نیست، تصریح کرد: تا زمانی که این انقلاب به فکر احیای اسلام ناب محمدی(ص) است، فتنه و دشمنی ها نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول در پایان نقش هدایتهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب در ماجرای حوادث سال 88 و دفع فتنه از نظام را غیرقابل انکار دانست و افزود: روشنگری و بصیرت افزایی مهمترین کاری بود که از سوی رهبر معظم انقلاب با ظرافت خاص صورت گرفت و همین امر سبب شد مردم با تمام وجود وارد میدان عمل شوند./302/9457/ب1

ارسال نظرات