۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۷۰۷۸۵
نماینده مازندران در مجلس خبرگان:

9 دی روز بصیرت واقعی ملت ایران بود

آیت الله توکل 9 دی را روز بصیرت واقعی مردم برای دفاع از ارزش ها عنوان کرد و گفت: سران فتنه با ترغیب دشمنان نظام اسلامی و قرار گرفتن در زیر پرچمی واحد با آنها خیانتی بزرگ را در حق نظام اسلامی روا داشتند.
مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل مراسم 9 دی بابل- توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در باغ ملی بابل با اشاره به فتنه بزرگ سال 88، گفت: غیرت به جوش آمده از اهانت های مکرر فتنه گران به ارزشها سبب شد که مردم با آمدن خودجوش در صحنه بساط فتنه را برچینند.

وی افزود: سران فتنه ظلمی بزرگ را در حق انقلاب که ثمره از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است را با تهمت به این نظام الهی سبب شدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری 9 دی را روز بصیرت واقعی و حضور در صحنه مردم برای دفاع از ارزشها به ویژه انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از بزرگترین خیانت های سران فتنه با بهتان به نظام اسلامی، زبان تمام دشمنان نظام اسلامی و زخم خوردگان از اسلام و انقلاب را در زیر یک پرچم واحد باز کردند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم فتنه گران ایجاد تفرقه و شکستن وحدت ملی کشور پس از حماسه بزرگ مشارکت مردم در انتخابات بود.

آیت الله توکل وحدت را موجب اقتدار نظام اسلامی عنوان و تاکید کرد: دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران در  تبعیت از ولایت فقیه هراس دارد و برنامه های خود را بر روی ضربه زدن به این عناصر اقتدار نظام اسلام معطوف کرده است.

وی افزود: روز 9 دی یوم الله است زیرا اراده الهی دلهای مومنان را در دفاع از نظام اسلامی متحد و یکپارچه کرد  و آنها را به صحنه کشاند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سران فتنه را به تعبیر قرآن افرادی فاسد نامید و تصریح کرد: عدم تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه، و ادامه لجاجت آنها در مسیر باطل موجب شد که امروز افرادی ملعون نزد ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: عدم برائت سران فتنه از حرمت شکنان عاشورا و حمایت از آنها و به کار بردن تعبیر خداجوی برای آنان، در ادامه جنایات لشکر یزید در روز عاشورا است.

آیت الله توکل پیام بزرگ 9 دی را هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت بصیر ایران با حضور پرشور خود در صحنه نشان داد که تا آخرین نفس دست از انقلاب، آرمانهای امام راحل و اسلام عزیز نمی کشد و همواره تابع محض ولایت است.

وی با بیان این مطلب که جنایات روز عاشورای 88 یک برنامه از پیش طراحی شده برای ضربه زدن به اسلام بود، تصریح کرد: طراحان و مجریان فتنه 88 بدانند که عقوبتی سخت و درناک در انتظار آنها است و این نکبت و روسیاهی را تا ابد بر پیشانی خود حک کردند./202/1313/ب1

ارسال نظرات