۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۷۴۹۸۰
معاون حوزه علمیه مازندران:

اختلافات داخلی بستر نفوذ دشمن به کشور را فراهم می کند

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید از مسائلی که سبب برافروخته شدن آتش نفاق و تفرقه در جامعه می شود به شدت پرهیز کنند، گفت: این گونه مسائل سبب نگرانی و ناراحتی رهبر انقلاب خواهد شد و مسؤولان کشور باید از بروز اختلافات به متن جامعه به شدت پرهیز کنند.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که با موضوع بررسی توانمندی های ایران اسلامی در 38 سال گذشته با حضور جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی در مرکز استان برگزار شد با بیان این که این ملت ایران از دوران انقلاب تا به امروز همواره قربانی ترور و تروریسم قرار گرفته است، بیان داشت: با وجود همه این توطئه ها فرزندان غیور ایران اسلامی هيچ گاه ذره اي از مباني اعتقادي خود عقب نشيني نكرده بلكه هر روز استوارتر از پيش در راه اعتلاي نظام اسلامي و اثبات توان بالاي اسلام به حكومتي مردمي با تكيه بر ولايت مطلقه فقيه گام برداشته اند.

وی با بیان این که انقلاب عظیم ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حضور در صحنه این ملت بزرگ به پیروزی رسید، افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی دست یافت که قدرت های جهانی به هیچ عنوان فکر نمی کردند که این قیام مردم کشورمان به پیروزی ختم شود.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که توطئه های دشمنان علیه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب به پایان نرسید و با ترور، تهدید و تحریم ادامه یافت، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه چراغ سبز آمریکایی ها و دیگر کشورهای غربی به صدام جنایت کار بود.

وی با اشاره به این که دشمن زماني که در مقابل پيشرفت نظام جمهوري اسلامي خود را ناتوان ديد و نتوانست با تحريم‌ها به جايي برسد، دست به ترور دانشمندان کشورمان زد، بیان داشت: با وجود تهدید، تحریم و ترورهای دشمنان علیه ملت بزرگ ایران، اما امروز شاهد کشوری قدرتمند در عرصه جهانی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران، ترور و شهادت دانشمندان هسته ای کشورمان را نشان از استیصال و درماندگی دشمنان زخم خورده ملت ایران دانست و گفت: دشمن پس از شکست های متعدد در دهه های اخیر به ترور دانشمندان کشورمان روی آورده است.

وی با اشاره به این که وقتی دشمن زماني که در مقابل پيشرفت نظام جمهوري اسلامي خود را ناتوان ديد و نتوانست با تحريم‌ها به جايي برسد، دست به تروردانشمندان کشورمان زد، تصریح کرد: ترور شخصیت های برجسته انقلاب به ویژه دانشمندان کشور نتوانسته خللی در روند توسعه علمی کشور ایجاد کرد.

حجت الاسلام میرعمادی از شهدای هسته ای کشورمان به عنوان نماد پیشرفت، علم، شجاعت، بصیرت و ایمان یاد کرد و گفت: امروز جوانان با بصیرت ایران اسلامی ادامه دهنده راه این شهدای گرانقدر هستند و با پيشرفت روز افزون در عرصه علم و فناوري انتقام خون آنها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامي پس گيرند.

وی با بیان این که شهادت پاداش اين غيور مرداني بود که با جهاد علمي خود، چراغ علم و روشنايي را در سنگر دانشگاه پرفروغ نگه داشتند، افزود: دانشمندان متعهد عرصه علم و فناوري هسته اي با تلاش بيدريغ خود در مسير پيشرفت علمي كشور مجاهدت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی با همه توان در میدان مبارزه علمی حضور دارند، تصریح کرد: پیشرفت های خیره کننده امروز کشورمان در سایه خودباوری همین جوانان انقلاب حاصل شده است.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب و نظام اسلامی با وجود همه توطئه های دشمنان امروز به یک جایگاه ارزشمندی درجهان دست یافته است، خاطرنشان کرد: بصیرت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران به ویژه جوانان انقلابی کشورمان مسیر رشد و تعالی را برای کشورمان فراهم کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در سه دهه اخیر ثابت کرده هیچ گاه در برابر تهدیدها و هجمه های دشمنان از آرمان های انقلاب عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: بصیرت و ولایت مداری در همچون خون در رگ های هر ایرانی در جریان است و در مواقع حساس با صلابت در صحنه حاضر می شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی به همین آسانی ها به دست نیامده و با خون های پاک فرزندان این کشور به پیروزی رسید، تصریح کرد: ملت ایران همواره پاسدار و پشتیبان این خون های پاک هستند و هیچ گاه نخواهند گذاشت حق این خون ها پایمال شود.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور در صحنه آحاد ملت ایران است، بیان داشت: هر گاه مردم کشورمان با بصیرت و هوشیاری در دفاع از انقلاب حاضر شدند، دشمنان قسم خورده نظام از مواضع ناحق خود عقب نشینی کردند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه به ویژه میان مردم و نظام را یکی از اهداف و توطئه های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن می داند برای تضعیف انقلاب باید مردم را از نظام دور کند و به همین دلیل همه توان خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حکومت به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت و همبستگی را رمز پیروزی کشور در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای نفوذ در کشورمان به کار گرفته، مردم و مسؤولان باید تنها در فکر وحدت و همدلی باشند.

حجت الاسلام میرعمادی با تأکید براین که مسؤولان باید از مسائلی که سبب برافروخته شدن آتش نفاق و تفرقه در جامعه می شود به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: این گونه مسائل سبب نگرانی و ناراحتی مقام معظم رهبری خواهد شد و مسؤولان کشور باید از بروز اختلافات به متن جامعه به شدت پرهیز کنند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که اختلاف و تفرقه میان مردم و مسؤولان موجب نفوذ و دخالت دشمن در امور کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه خواست اصلی دشمنان و بدخواهان نظام است و سال ها است که برای تفرقه انگیزی در داخل کشور سرمایه گذاری و تلاش های گسترده ای انجام داده اند./202/1317/ب1

ارسال نظرات