۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۷۵۸۴۷

اعلام برنامه‌هاي دهه فجر در يونان و اسپانيا

به مناسبت فرارسيدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌هاي ايا‌م‌الله دهه مبارك فجر از سوي رايزني فرهنگي كشورمان در يونان و اسپانيا اعلام شد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستاي سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، رايزني فرهنگي كشورمان هیأت سه نفره، ريیس جشنواره تئاتر هلنیک یونان و دو نفر از مدیران این مجموعه را جهت شرکت در جشنواره تئاتر و موسیقی فجر به ایران اعزام مي‌كند.

از ديگر برنامه‌هاي رايزني فرهنگي ايران در يونان، برگزاری هفته فیلم، سخنرانی و برپایی نمایشگاه عکس با همکاری دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم تسالونیکی است.

نمایش فیلم‌های «باد بهاری» و فیلم سینمایی خط ویژه با همکاری شهرداری آتن و برگزاری مراسم ویژه، سخنرانی، میز کتاب و نمایشگاه و افتتاح اتاق ایران در دانشگاه پانتؤن آتن جهت ايا‌م‌الله دهه مبارك فجر، از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر در يونان مي‌باشد.

همچنین رايزني فرهنگي ايران در اسپانيا به مناسبت فرارسيدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مي‌كند.

همکاری با سفارت جمهوري اسلامي ايران در جهت برگزاری روز ملی ایران در محل هتل اینترکنتیننتال و برپايی نمایشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی در محل مرکز فرهنگی و هنری کاسا کانتابریای شهر مادرید از برنامه‌هاي دهه اول بهمن‌ماه در اسپانيا به شمار مي‌رود.

به نوشته سازمان فرهنگ و ارتباطات، روزهاي 6 تا 13 بهمن‌ماه، هفته فیلم ایران در سالامانکا و فیلموتک مادرید برگزار مي‌شود كه در راستاي آن، فيلم‌هاي منتخب كشورمان اكران خواهد شد.

برگزاری نشست زن در ایران با حضور سخنرانانی از ایران، 22 بهمن‌ماه در دانشگاه سالامانکا و برگزاري همایش «روابط ایران و اسپانیا» در روز 28 بهمن‌ماه ويژه ايام‌الله دهه مبارك فجر، برنامه‌ريزي شده است./982/ب102/د

ارسال نظرات