۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۸۰۷۵۳
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران سنقر:

حضرت فاطمه باید الگوی مسلمانان باشد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر با اشاره به اینکه حضرت فاطمه مادر تمام شیعیان است گفت: مردم برای امور خود ائمه اطهار را واسطه قرار می دهند و ائمه اطهار نیز حضرت زهرا را واسطه قرار می دهند.
حوزه علمیه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم پاشایی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر، ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان بعثت این شهرستان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ابراز داشت: امام حسن عسکری(ع) می فرماید ما حجت خدا بر مردم و مادرمان حجت خدا بر ما است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر ادامه داد: مردم برای امور خود ائمه اطهار(ع) را واسطه قرار می دهند و ائمه اطهار(ع) نیز حضرت زهرا(س) را واسطه قرار می دهند.

این مسؤول تصریح کرد: این حدیث نشان دهنده جایگاه والا و عظمت معنوی حضرت فاطمه(س) در نزد خداوند متعال است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بضعه پیامبر اکرم(ص) بودند یعنی بخشی از وجود پیامبر بود که این امر نیز نشان دهنده عظمت آن حضرت است.

خانم پاشایی با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه(س) مطرح کرد: حضرت می فرمایند چیزی که برای یک زن ارزشمند است این است که هیچ مردی او را نبیبند و او نیز هیچ مردی را نبیند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر یادآور شد: حضرت فاطمه(س) مادر تمام شیعیان است و حدیث مطرح شده نیز نشان دهنده اهمیت حفظ نگاه است.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: کنترل نگاه به معنای خیره نشدن و عدم جلوه گری و جلب توجه است، باید به این نکته توجه داشت که با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) می توان دختری نمونه، همسری شایسته و مادری مهربان بو./857/203/ب1

ارسال نظرات