۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۸۹۱۶۶

دارالقرآن الکریم شهرستان صائین قلعه با کمک های مردمی افتتاح شد

افتتاح دارالقرآن الکریم شهرستان صائین قلعه زنجان در آغازین روزهای سال جدید از کارهای پر برکتی بود که با کمک های خیران و مردم ساخته شده و به مراحل پایانی نزدیک می شود.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، افتتاح دارالقرآن الکریم شهرستان صائین قلعه زنجان در آغازین روزهای سال جدید از خبرهای مسرت بخش و کارهای پر برکتی بود که با کمک های خیران و مردم ساخته شده و به مراحل پایانی نزدیک می شود.

بنابر این گزارش؛ دارالقرآن الکریم بزرگ شهرستان صائین قلعه که هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت امام محمدباقر(ع) افتتاح شد، به همت خیران شهر صائین‌قلعه در زمینی به مساحت ٢ هزار و ٤٠٠ متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر و در کنار جاده ترانزیت احداث شده است.

با توجه به کمک های خیران برای ساخت این خانه قرآنی در شهرستان صائین قلعه، اما بودجه کافی نبوده و فقط فاز یک آن با نام "کوثر 1" به بهره برداری رسیده و ادامه طرح و تکمیل آن نیازمند توجه ویژه مسؤولان و خیران در سال جدید است.

این دارالقرآن مجهز به سالن ٣٠٠ نفری اجتماعات، چندین کلاس آموزشی، مجهز به تجهیزات مدرن آموزشی و کتابخانه بوده و در آن کلاس‌های عمومی و تخصصی در حوزه قرآن و عترت از سوی اساتید مجرب برگزار می شود که قطعا در پالایش فضای فرهنگی و دینی این شهر تأثیرات بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است؛ زمین این دارالقرآن بزرگ شهرستان صائین قلعه که قرار است در سه فاز ساخته شود، از سوی یک خیّر اعطا شده و فاز نخست آن نیز در طی سه سال به بهره برداری رسیده است./203/949/ب1

ارسال نظرات