۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۸۹۷۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دست‌یابی به قله‌های بلند توسعه مادی و معنوی نیازمند بلندهمتی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در مسائل معنوی و مادی قله‌های بلندی داریم که دست‌یابی به این قله‌ها نیازمند بلندهمتی و فعالیت جهادی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه ناحیه بجنورد، با تأکید بر ضرورت تحول، دگرگونی و حرکت رو به جلو در سال جدید، اظهار کرد: باید همه ما تلاش کنیم در سال جدید به نسبت سال گذشته به احسن‌الحال دست یابیم.

وی با بیان اینکه ضروری است در ابتدای هر سال برای خود چشم‌انداز سالیانه ترسیم کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنیم، اضافه کرد: احسن الحال نسبی است؛ ازاین‌رو هر کس باید در حوزه کاری خود سعی کند نسبت به سال قبل بهتر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در این زمینه باید سبک زندگی خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تا پایان سال احسن باشد و بتوانیم در سایه آن به سعادت معنوی و مادی برسیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید در چشم‌انداز سالیانه خود قله‌های بلند را ببینیم، تصریح کرد: در مسائل معنوی و مادی قله‌های بلند فراوانی داریم که برای رسیدن به این قله‌ها باید همت‌های خود را بلند کنیم.

وی افزود: همت بلند همان احسن الحال در دعای آغاز سال است؛ چراکه هر کس همت بالاتر و والاتری داشته باشد قدر و منزلت بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم سبک زندگی ما خداپسندانه باشد، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی این است که روزبه‌روز به جلو حرکت کنیم؛ زیرا عقب‌گرد و در جا زدن خسارت بوده و تنها رو به جلو رفتن منفعت است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این راستا باید تمامی مجموعه‌های اجرایی و مدیریتی برای سال جدید برنامه زمان‌بندی‌شده داشته باشند و بر اساس آن حرکت کنند؛ به‌گونه‌ای که در پایان سال بتوانند از مجموعه فعالیت‌های مثبت و حرکت‌های رو به جلوی خود گزارش واقعی بدهند.

وی با اشاره به انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید، اظهار کرد: مخاطب این فرموده معظم له تنها تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نیست بلکه باید تمامی مردم و مسؤولان در هر جایگاه و حوزه‌ای که هستند برای تقویت تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند./202/9314/ب1

ارسال نظرات