۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۴۹۶۸۸۰
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

نباید اجازه داد تهمت و بی اخلاقی فتنه ۸۸ تکرار شود

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ایجاد جنگ روانی را یکی از راهبردهای دشمنان دانست و گفت: نباید اجازه داد با رفتارهای غیر قانونی، تخریب، تهمت و بی اخلاقی فتنه سال ۸۸ تکرار شود، از این رو باید مردم با بصیرت انقلابی وارد میدان شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب، روحانیون و ائمه جماعات شهرستان آوج که در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: دشمنان در صدد کمرنگ کردن حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

عضو خبرگان رهبری بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات خواند و افزود: حضور پرشور ملت در انتخابات نشان دهنده تجدید عهد و میثاق با شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که حضور پرشور در انتخابات، مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در دنیا دو چندان می‌کند، ابراز کرد: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

امام جمعه تاکستان تخریب ولایت مداری مردم را یکی از توطئه‌های شوم دشمنان دانست و اظهار کرد: ملت انقلابی ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، ایجاد جنگ روانی را یکی از راهبردهای دشمنان دانست و گفت:  نباید اجازه داد با رفتارهیا غیر قانونی، تخریب، تهمت و بی اخلاقی فتنه سال ۸۸ تکرارشود، از این رو باید مردم با بصیرت انقلابی وارد میدان شوند.

وی در پایان با تاکید بر این که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید قانون مدار باشند، تصریح کرد:  نظام اسلامی خون بهای شهداست و اگر امروز ما می‌توانیم در این کشور و در هر ساعت با آرامش و امنیت زندگی کنیم، مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات