۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۹۸۳۸۸

کارگاه «تولید محتوا در فضای مجازی» برگزار شد

دومین روز از کارگاه «تولید محتوا در فضای مجازی» توسط انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
تولید محتوا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در ادامه دوره‌های تخصصی خود در سواد فضای مجازی، دومین روز کارگاه تخصصی «تولید محتوا در فضای مجازی» را برگزار کرد.

در این کارگاه تخصصی مصطفی ضابط کارشناس رسانه و فضای مجازی به بیان مهمترین مسائل مربوط به حضور در فضای مجازی پرداخت.

وی در این کارگاه درباره مسائلی همچون تکنیک های اقناعی مخاطب با تاکید بر تبلیغات انتخاباتی و بررسی فعالیت جبهه خودی و معارض در شبکه های اجتماعی پرداخته و در انتهای این قسمت از کارگاه نمونه فعالیت های موفق و موثر در فضای مجازی را معرفی کرد.

 

 ضابط در ادامه به معرفی راهکارها و شیوه های تبلیغ در فضای مجازی و تشریح بسترهای تبلیغ مجازی همچون ایمیل، وبلاگ، ویکی ها و ... پرداخت.

انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به صورت متناوب دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه طلاب در موضوعات مختلف سواد رسانه و فضای مجازی برگزار می‌کند./
۸۷۲/د۱۰۲/ج
 

ارسال نظرات