۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۰۰۸۴
اتاق تبلیغ خراسان در پیامی:

دولت به پاس حماسه سیاسی مردم حماسه ای اقتصادی ایجاد کند

اتاق تبلیغ خراسان در نامه ای به رییس جمهور ضمن تبریک انتخاب مجدد وی از سوی مردم، خواستار ایجاد حماسه ای اقتصادی به پاس حماسه سیاسی ملت شد.
حسن روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اتاق تبلیغ خراسان که متشکل از نخبگان علمی تبلیغی و سخنوران و وعاظ شهیر و اساتید حوزه و دانشگاه می باشد در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، ضمن تبریک برای انتخاب مجدد وی از سوی مردم، رای بالای ملت را سرمایه ای عظیم برای او دانست که با پشتوانه آن می تواند خدمت بیشتری به مردم کند.

در این نامه از رییس دولت دوازدهم خواسته شد نسبت به برون رفت از مشکلات روز جامعه نظیر بیکاری، فساد و تبعیض در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم بردارند و از همه نخبگان با هر سلیقه ای با توجه به شعار مردم سالاری دینی و اعتدال دولت بهره مناسب برده شود.

در بخشی دیگر از این نامه خواستار پایان دادن به جناح بازی های سیاسی در کشور و استفاده از طرفیت عظیم نیروهای انقلاب شده و نیز با دیپلماسی قوی و عزت مندانه در تعامل با دنیا به احقاق حق ایران و شکستن تحریم های ظالمانه بپردازند.

در ادامه با توجه به رهنمودهای امام علی(ع) به مالک اشتر، از رییس جمهور خواسته شد به دور از تشکیلات اداری با استفاده از افراد خاص و مورد اعتماد با افراد محروم جامعه و اقشار کم درآمد مرتبط بوده و به درد و دل های آنها گوش فرا دهند.

در پایان نیز با اشاره به اتمام رقابت های انتخاباتی، امیدواری نسبت به همدلی و همکاری همه جناح ها و تفکرات در کمک و یاری به دولت دوازدهم در مسیر رفع مشکلات و پویایی اقتصاد و پیشرفت کشور را مطرح کرده اند که متن کامل نامه در ادامه خبر درج شده است.

متن کامل نامه اتاق تبلیغ خراسان به رییس جمهور

بسمه‌تعالي

حجت‌الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني دامت بركاته

سلام علیکم و رحمه الله

با سپاس و خاکساری به پیشگاه ایزد متعال و ستایش ملتی متحد و هوشیار و تبریک به آنان که با حضور شورانگیز خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 1396، عزت و امنیت ملی کشور را تأمین نمودند، انتخاب مجدد جنابعالی را در این رخداد باشکوه تبریک عرض می‌کنیم.

در شرایطی که صحنه بین‌المللی بیش از هر زمان دچار بی‌سامانی است و اوضاع منطقه‌ای از آشفتگی و سردرگمی امنیتی رنج می‌برد حضور غیرتمندانه و سخاوتمندانه ملت بزرگ ایران، حکایت از هوشمندی ستایش برانگیزی دارد که قطعاً نقش محوری در استواری امنیت پایدار ایران عزیز داشته و پشتوانه قوی برای دولت آینده در حل مشکلات و بویژه مشکلات اقتصادی کشور دارد.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز میسر نمی‌گشت جز با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر – عجل‌الله تعالی فرجه الشریف- و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های مراجع عظام تقلید و فرهیختگان کشور.

اتاق تبلیغ خراسان ضمن قدردانی از همت بلند ملت عزیز و صبر و متانت آنان در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، آمادگی همکاری خود را با دولت جدید جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی و آبادانی بهتر و شایسته‌تر کشور اعلام داشته و نکاتی چند را متذکر میگردیم:

-اینک در تعهد دولت جدید است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم شرافتمند را در اولویت تدابیر خویش قرار دهد و با تکیه بر آرمان‌های امام (ره) و شهیدان والامقام و رهروی عملی از رهنمودهای مقام معظم رهبری راه پیشرفت و برون رفت از مشکلات امروز جامعه از جمله تولید، اشتغال، بیکاری، مبارزه با فساد و تبعیض را با نگاه به توانمندی‌های داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی بپیماید و این عزت، عظمت و سربلندی ملت ایران را برای همیشه پاسداری کنند چرا که بعد از خلق حماسه سياسي مهمترين اقدام دولت تدبير و اميد خلق حماسه اقتصادي است.

- همچنین انتظار میرود با اتكال به آراء ملت به جناح بازیهاي سياسي در اداره كشور پايان داده و از همه نيروهاي انقلاب استفاده كنيد و شايسته‌سالاري و اعتدال را كه همواره شعار شما بوده مد نظر داشته باشيد و با تعامل سازنده با جهان و ديپلماسي قوي و عزت مندانه پرچم عزت و اقتدار ايران بزرگ را در برابر ديدگان جهانيان برافرازيد و با اين اهرم ، تحريم‌هاي ظالمانه را بشكنيد.

- بی شک رأی بالای ملت بزرگوار ایران به جنابعالی سرمایه عظیمی است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای ادامه خدمت در مقام ریاست جمهوری باشد لذا لازم است بر اساس رهنمود امیر مؤمنان علیه السلام به مالک اشتر افراد خاص و مورد اعتماد و مستقل از هرگونه تشکیلات اداری از طرف حضرت عالی انتخاب شده تا بطور مرتب خواسته‌های بر حق مردم و خصوصا اقشار محروم را به شما منتقل کنند.

 - رجائ واثق داریم که با پایان رقابت‌های انتخاباتی همه جریانات سیاسی و شايستگان و دستگاههاي كشور به کمک رئیس جمهور منتخب بیایند و در كنار هم با همكاري و همدلي در جهت تعالي نظام اسلامي و برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند و موجبات پيشرفت كشور در تمام زمينه‌ها را فراهم سازند./203/933/ب1

از خداوند متعال سلامتي و توفيق و نصرت الهي را براي شما مسئلت داریم.

اتاق تبلیغ خراسان

ارسال نظرات