۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۰۳۸۷۰
رییس موسسه اندیشه راه بر:

عرصه های تبلیغی عملیاتی باید در شهرها بروز و ظهور پیدا کند

حجت الاسلام صفری گفت: طلاب باید در بزنگاه ها و عرصه های شلوغ فرهنگی حضور داشته باشند و اگر امروز مردم شعائر دینی را کمرنگ بدانند به مصلحت نیست و عرصه های تبلیغی عملیاتی باید در شهرها بروز و ظهور پیدا کند.
صفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر صفری، رییس مؤسسه اندیشه راه بر ظهر امروز در جمع مبلغان گروه تبلیغی سراج همدان، اظهار داشت: بسیاری از افراد جامعه با وجود بسیاری از مشکلات به دنبال ولنگاری اجتماعی هستند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در جشن های انتخاباتی، ابراز داشت: قبلا هم حرکاتی انجام شده بود که بعد ار انتخابات موج جدیدی در جامعه ایجاد شده که وضعیت شبیخون فرهنگی به نقطه اوج رسیده است.

حجت الاسلام صفری تصریح کرد: چهارشنبه سفیدی که مطرح شده برای کسانی است که طالب حجاب نیستند و با ادبیات نرم و دلسوزانه به نوعی تقابل جدی مردم را می شکنند و مردم را در موضع انفعال قرار می دهند و در شهرهای بزرگ در جایی که نماد آن شهرها است اقدام به بی حجابی می کنند.

وی افزود: نباید حرکات اجتماعی این گونه را دست کم گرفت و این حرکات گام های اولیه است تا جامعه را تست کنند و باید توجه داشت اینها جماعتی نیستند که به حجاب دیگران احترام بگذارند.

استاد حوزه علمیه همدان در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اگر این لایه بیرونی از فرهنگ عمومی خدشه دار شود فردا به مراتب بیشتر از این حرف ها باید توان این غفلت را بپردازیم.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه و هجوم دشمنان در این زمینه، ابراز داشت: نخستین شکست در عرصه فرهنگ، آغاز شکست های نظام اسلامی در ارزشها و آغاز سکولاریزه شدن نظام اسلامی خواهد بود.

رییس مؤسسه اندیشه راهبر اظهار داشت: امروز برخی به اسم حفظ ارزش ها و قانون اساسی با دین این گونه رفتار می کنند، بالطبع کسانی که ارزشی برای آرمان های انقلاب قائل نیستند به مراتب  رفتاری خشن تر نسبت به نمادها و ارزش های دینی خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب باید در بزنگاه ها و عرصه های شلوغ فرهنگی حضور داشته باشند و اگر امروز مردم شعائر دینی را کمرنگ بدانند به مصلحت نیست و عرصه های تبلیغی عملیاتی باید در شهرها بروز و ظهور پیدا کند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات