۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۵۰۶۳۷۸
استاندار کردستان:

راهیان نور سفیران امنیت کردستان خواهند شد

استاندار کردستان گفت: زائران راهیان نور در سفر به کردستان افزون بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان در جلسه ستاد راهیان نور این استان، از انقلاب اسلامی ایران و اتفاقات قبل و بعد از پیروزی آن به عنوان ابتکارات منحصر به فردی نام برد که در تمام دنیا بی نظیر است و در توضیح این موضوع گفت: جنگ فی النفسه پدیده زشتی است اما از دل این زشتی پدیده‌های کم نظیر و منحصر به فردی ایجاد کردیم که راهیان نور یکی از منحصر به‌فردترین زیبایی‌های خلق شده از جنگ است.

وی افزود: بعید می‌دانم در جای دیگری از دنیا، مردم اینگونه با اشتیاق به مناطق عملیاتی جنگ سفر کنند تا از نزدیک با موقعیت و شرایط آن زمان آشنا شوند.

استاندار کردستان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتقال تاریخ به نسل‌های آینده، عنوان کرد: یک یا دو نسل دوران دفاع مقدس را به یاد دارند و این وظیفه ماست که به نسل‌های آینده بگوییم چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی شده تا امروز ما بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

زاهدی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و همه مسؤولین استان موظفند همکاری لازم را داشته باشند تا کردستان میزبان خوبی برای زائران راهیان نور باشد.

وی در پایان یادآور شد: زائران راهیان نور در سفر به کردستان علاوه بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات