۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۹۰۲۳
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

رسانه ملی در حوزه اقتصاد و فرهنگ نقش‌آفرینی کند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ملی می‌تواند با هماهنگی و همکاری با سایر نهادهای فرهنگی و مردم ولایتمدار در حوزه اقتصاد و فرهنگ نقش‌آفرینی کند.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به تلاش ارزشمند رسانه ملی و استانی در ماه مبارک رمضان، گفت: سال جاری هم همچون سالهای گذشته رسانه ملی و استانی توانست در پخش برنامه‌های معارفی و قرآنی موفق عمل کند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین به ویژه صدا و سیما توانست با تولید برنامه‌های متنوع به ویژه برنامه شمیم سحر که با حضور کارشناسان مطرح حوزه علمیه در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز قزوین برای شهروندان پخش شد، لحظات معنوی خوبی را برای سحرخیزان رقم بزند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار شبکه استانی مرکز قزوین پخش تصاویر حضور مردم ولایتمدار این استان در مراسم لیالی قدر و همچنین پخش مراسم تشییع و وداع با شهید علی محمدرضایی بوده که پخش مراسم در شهر شال هم به صورت مستقیم و زنده صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به نقش مهم رسانه در کشور اشاره و تصریح کرد: بی‌شک انعکاس واقعیت های اجتماعی، ایجاد تحرک، نشاط، خلاقیت، نوآوری و عناصر مؤثر در زندگی از شیوه‌های رسانه‌ای و هنری است که در جامعه امروز به اثرگذارتر و نفوذ ناپذیرتر بوده و این امر خطیر امروز به عهده همه دست‌اندرکاران رسانه ملی است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه نقش بسزایی در نفوذ دشمن داشته به صورتی که با خرافه‌افکنی و اخبار کذب می‌تواند بر افکار جامعه نفوذ پیدا کند و این نفوذ می‌تواند به صورت شبکه‌ای در درون هر جامعه وجود داشته باشد که این موضوع بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه شهر تاکستان در پایان با بیان اینکه جایگاه رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه حساس و ویژه‌ای است، گفت: رسانه ملی می‌تواند با هماهنگی و همکاری با سایر نهادهای فرهنگی و مردم ولایتمدار در حوزه اقتصاد و فرهنگ نقش‌آفرینی کند./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات