۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۱۲۲۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تحکیم بنیان خانواده رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تحکیم بنیان خانواده و تقویت عفاف و حجاب در جامعه رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است.
عبدالرضا سروستانی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان تحکیم بنیان خانواده و تقویت عفاف و حجاب در جامعه را به عنوان رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته دانست.

وی اظهار داشت: واسپاری امور به مردم و حذف تصدی گری از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری و اسناد بالا دستی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست اضافه کرد: در همین راستا شناسایی، هدایت، حمایت و ساماندهی تشکل های دینی با محوریت مردم و ارزیابی و نظارت بر آن ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه فرهنگی بانوان تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته در زمینه های تقویت ارزش های اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و مبارزه با آسیب های اجتماعی تشکل میان تخصصی جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر تاسیس شده است.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود افزود: جمعیت بانوان فرهیخته از تشکل‌هایی است که کارکرد مطلوبی داشته و از همکاری همفکری و ارائه طریقی که داده اند تشکر به عمل می‌آید.

وی ضمن تاکید بر لزوم آشنایی اعضا با اساسنامه جمعیت اضافه کرد: شرح وظایف و دستورالعمل جمعیت بر اساس اساسنامه و تعیین راهبرد ها برای فعالیت و مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در جامعه از محورهای عمده فعالیت این تشکل محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدوین و اجرای طرح‌هایی در زمینه شناساندن معارف دینی، تحکیم بنیان خانواده و حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: وظیفه جمعیت بانوان فرهیخته فقط مبارزه با آسیب ها نیست؛ بلکه قبل از مبارزه باید در جهت تحکیم بنیان خانواده اهتمام نمایید و دشمن هم با درک این موضوع مهم نوک حمله خود را در جهت از بین بردن بنیان خانواده قرار داده است و ضروریست از همه ظرفیت ها در جهت تحکیم بنیان خانواده استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گام بعدی فعالیت جمعیت بانوان را تدوین برنامه‌های در راستای مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد عنوان کرد./۸۴۶/د102/ب1

ارسال نظرات