۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۱۵۳۵۳
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

حرم امامزادگان عامل رونق معنویت در کشور است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان وجود امامزادگان را مایه آرامش و امنیت هر منطقه دانست و گفت: حرم این امام زادگان در تقویت معنویت جامعه نقش آفرین است.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم امام زام زادگان است.

وی وجود امامزادگان در استان را موجب رونق معنویت دانست و افزود: امامزادگان واجب التعظیم یادآور فرهنگ عصمت و طهارت هستند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه امامزادگان واسطه فیض الهی هستند، خاطرنشان کرد: وجود حرم امام زادگان در شهرها و مناطق مختلف موجب آرامش و مایه امنیت مناطق هستند.

وی امام زادگان را حلقه اتصال و گوش شنوای دردها و آلام مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: وجود حرم این بزرگان موجب تقویت و استحکام معنویت جامعه است.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به فعالیت مبلغان بومی و غیر بومی در امام زادگان عنوان داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با حضور امام زادگان در این مناطق برگزار می شود.

وی یادآور شد: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، نهادینه سازی ارزشهای دینی برای حفظ و ارتقای باورهای دینی جوانان و تقویت معنویت، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و انجام فعالیتهای قرآنی در بقاع متبرکه برای انس بیشتر جوانان با قرآن از جمله فعالیت مبلغان اعزامی به این مناطق است./۹۴۵۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات