۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۱۸۴۱۳
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید امام جمعه ارومیه از حوزه علمیه امام خمینی

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و بازدید از بخش های مختلف مدرسه در جریان روند تغییرات و اقدامات انجام شده قرار گرفت.
بازدید حجت الاسلام قریشی از حوزه امام خمینی ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه امروز با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در روند امور مدیریتی و اجرایی حوزه این حوزه علمیه قرار گرفت و از بخش های مختلف این حوزه علمیه بازدید نمود.

وی در بازدید از کتابخانه حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در جریان روند مرتب سازی و چینش کتب علمی این کتابخانه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر تقسیم بندی و مرتب سازی کتب بر اساس الگوریت های علمی و شیوه های به روز کتابداری تأکید کرد و گفت: روند کتابداری و تقسیم بندی کتب باید بر اساس متد به روز و علمی صورت گیرد تا شاهد یک اقدام پایدار و اساسی باشیم.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت های صورت گرفت در روند مرتب سازی و تقسیم بندی کتب، تصریح کرد: پالایش کتابخانه از کتب غیر مرتبط، غیر اساسی و غیر لازم  لازم است مورد توجه قرار گیرد تا این کتابخانه در سطح کتابخانه های علمی و مطرح طرح شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین در بازدید از بخش های اجرایی حوزه علمیه امام خمینی (ره) در جریان فعالیت های اجرایی مدرسه قرار گرفت و با تأکید بر تجهیز و تکمیل بخش آشپزخانه حوزه علمیه (ره)، گفت: فضای آشپزخانه حوزه باید بهداشتی بوده و سیستم تهویه و دیگر بخش های آن اصولی طرح ریزی شود.

حجت الاسلام جواد ارجمند، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه نیز در این بازدید توضیحاتی در رابطه با اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام ارائه و بر حمایت هر چه بیشتر از حوزه های علمیه تأکیدکرد./854/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات