۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۱۸۶۶۳
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:

آسایش و اقتدار کشور مرهون مدافعان حرم است

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: حضور در مراسم بزرگداشت شهدا حق شهدا و وظیفه ما است؛ چرا که امنیت، زندگانی، آسایش و اقتدار کشورمان مرهون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، گفت: مردم خوزستان در عمل ثابت کردند که در بحث جهاد برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) و بازسازی، مرمت و توسعه این عتبات نقش بسزایی دارند.

رییس ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان حضور جوانان در مراسم بزرگداشت شهید حججی اظهار داشت: چنین حضوری حق شهدا و وظیفه ما است؛ چرا که امنیت، زندگانی، آسایش و اقتدار کشورمان مرهون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم عزیز است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شهدای مدافع حرم جانانه و مردانه به جهاد می پردازند، ابراز داشت: شهادت مدافع حرم حججی را به خانواده، جوانان و عاشقانی که خواهان اعزام به سوریه هستند، تبریک می گویم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اعزام برای بازسازی عتبات عالیات بر عهده ما است، افزود: جوانان به اشتباه تصور می کنند که اعزام نظامی با ما است اما با مشاهده چنین شور، مردانگی، هیجان، شوق و روحیه جهادی در میان جوانان، خداوند را سپاس می گوییم.

وی اشتیاق جوانان برای دفاع از حرم و حضور در سوریه و عراق را دارای پیامی مهم برای جهانیان برشمرد و تصریح کرد: هر گوشه از جهان که در آن ظالمان، حکومت های ظالم و حامیان گروه های تروریستی وجود دارند، بدانند که هر کدام از جوانان با یک لشکر کفر برابری و مردانه در برابر آنها ایستادگی می کند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات