۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۸۷۳
رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا:

دبیرستان های صدرا تأمین کننده نیاز عقیدتی دانش آموز هستند

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: این مدارس تأمین کننده نیاز اخلاقی و عقیدتی دانش آموزان هستند و خانواده هایی که دغدغه تربیت دینی فرزند خود را دارند می توانند مدارس صدرا را برای ادامه تحصیل آنان انتخاب کنند.
مدارس صدرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، داوود بهرامسری، رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، صبح امروز در مراسم افتتاحیه دبیرستان صدرا در شهرستان نورآباد گفت: این مدارس در تربیت نیروهای مستعد و توانمند فرهنگی و دینی نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی برای آینده ایران اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: از اهداف مهم فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان‌های مختلف کشور نیز همین امر است.

بهرامسری با اشاره به اینکه امروز خانواده ها و جامعه دغدغه تربیت دینی فرزندان را دارند، اظهار داشت: تحصیل دانش آموزان در مدارس صدرا این دغدغه ها را برطرف می سازد.

وی با اشاره به وجود هجمه ها و آسیب ها در جبهه جنگ نرم و نیازهای جامعه برای مقابله با این آسیب ها اظهار داشت: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا تأمین کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش ‌آموزان هستند.

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ادامه داد: تحصیل دانش آموزان در مدارس صدرا در تربیت دینی و معنوی آنان بسیار مؤثر است و خانواده هایی که دغدغه تربیت دینی فرزند خود را دارند مدارس صدرا را برای ادامه تحصیل فرزند خود فراموش نکنند.

وی در ادامه بر تجهیز مدارس صدرا تأکید کرد و عنوان داشت: تجهیز مدارس صدرا و تأمین امکانات آموزشی و رفاهی امری مهم برای تحصیل دانش آموزان است.

بهرامسری اظهار داشت: با تجهیز مدارس صدرا به تکنولوژی روز آموزشی باید زمینه را برای علاقمندی و جذب نوجوانان برای تحصیل در این مدارس فراهم کرد.

گفتنی است، دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان نورآباد با مساحتی بیش از دو هزار مترمربع و 540 متر مربع زیربنا پس از سه سال افتتاح و به بهره برداری رسید./9459/پ۲۰۳/ب۱

 

 

ارسال نظرات