۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۲۴۰۸۱
آیت الله حیدری:

خدمت به اباعبدالله از مصادیق شعائرالله است

آیت الله حیدری با اشاره به لزوم اهتمام به هیأت های عزاداری، گفت: انقلاب اسلامی برپایه قیام اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت و خدمت به وی از مصادیق شعائر الله است.
افتتاح دومین نمایشگاه شمیم حسینی در خوزستان افتتاح دومین نمایشگاه شمیم حسینی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه شمیم حسینی(ع) که در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد،  گفت: امام حسین(ع) نماد جبهه خدا دربرابر ظالمان بود، و مظهر ایستادگی و آزادگی است.

آیت الله حیدری با اشاره به لزوم اهمیت دادن به هیأت های عزاداری، منابر، حسینه ها و مواکب خدمت به زایرین اباعبدالله(ع)، افزود: خدمت به امام حسین(ع) از مصادیق تعظیم شعائر الله است، مجالس عزاداری محرم نورانیت خاصی به دل و سیمای محبین اهل بیت(ع) خواهد بخشید.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: انقلاب اسلامی برپایه قیام اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت، و تغییری در جهان صورت داد که جبهه های مقاومت به راحتی با الهام از این واقعه قدرتمندانه و با ایمان قلبی به خدا در برابر استکبار می ایستند که حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق بزرگترین نمونه های آن است./9456/د103/ب1

ارسال نظرات