۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۲۶۸۴۰
مسؤول امور مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اعزام ۱۰۰۰ مبلغ در ماه محرم به مناطق مختلف خراسان جنوبی

مسؤول امور مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام ماه محرم یک هزار نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی کوثری نیا، مسؤول امور مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه محرم  یک هزار نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی گفت: این مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مشهد و اصفهان و دفاتر مراجع  تقلید به مناطق مختلف استان اعزام می شوند و فعالیت های فرهنگی را انجام می دهند.

مسؤول امور مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: از این تعداد مبلغ اعزامی حدود 700 نفر بومی و 300 نفر نیز غیربومی و از شهرهای مشهد، قم و اصفهان هستند.  

حجت الاسلام کوثری نیا با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی مبلغان تا روز شهادت امام سجاد(ع) ادامه دارد، تصریح کرد: سخنرانی پیرامون مناسبت دهه محرم، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، احیای امربه معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله برنامه های مبلغان اعزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس های گفتمان دینی، تحکیم خانواده، بیان سیره علمی و فضائل اهل بیت(ع) و تبیین و تحلیل منطقی نهضت عاشورا از دیگر برنامه های مبلغان است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات