۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۲۶۸۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین و تقویت ارزش ها مهم ترین عامل مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبیین و تقویت ارزشها را مهم ترین عامل مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروزه خیلی چیزهای بی ارزش در جامعه ارزش جلوه داده شده اند و این امر موجب گسترش آسیب های اجتماعی شده است، برای جلوگیری از رواج آسیب ها باید ارزشها تبیین و جایگاه اصلی آنان حفظ شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته در حوزه آسیب های اجتماعی که در مرکز حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تبیین واقع غدیر در ایام محرم و فرصت های تبلیغی گفت: اگر غدیر پاسداشت می شد، عاشورا پیش نمی آمد، باید در بحث غدیر بیشتر کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم که از بزرگترین حوادث در جهان اسلام بوده می باشیم، افزود: محرم بر منطق و عقل استوار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه محرم و مراسمات آن مردمی است، اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای ما فرهیختگان است.

وی با ضرورت تأکید بر محتوا بخشیدن در بحث اعتقادی و اخلاقی در ایام محرم خاطرنشان کرد: ابتدا باید این مهم به خوبی رصد شود و سپس وارد کار شویم.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه امام حسین(ع) به خاطر چی شهید شد و چرا به کربلا رفتند، ادامه داد: ما بایستی فرهنگ عاشورا را از حرکت امام حسین(ع) یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه چیزی که موجب شده فرهنگ ما عوض شود این است که خیلی از چیزهای بی ارزش با ارزش جلوه داده شده است، تصریح کرد: با تبیین و تقویت ارزشها باید جلوی این آسیب ها گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه سه چیز باید به جای خود بازگردد، عنوان داشت: روحانیت، زنان و معلم هستند که باید جایگاه اصلی خود را دریابند.

وی با بیان اینکه معلم در خدمت آموزش و پرورش نیست بلکه باید در همه حال خدمت شاگردانش باشد، عنوان داشت: توجه به این مهم باید در اولویت کار معلمان قرار گیرد و باید این قشر را نسبت به وظیفه خود در عرصه تعلیم و تربیت آشنا ساخت.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: خیلی ها مبلغ اسلام هستند و از کسی نمی ترسند، عنوان داشت: در انجام رسالت تبلیغی خویش همواره باید هوشیار بوده و در سایه مدیریت جهادی به وظیفه خود عمل کرد./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات