۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۷۶۹

همایش سراسری نهج البلاغه با رویکرد فرهنگی فراخوان مقاله داد

فراخوان مقاله همایش سراسری علمی، تخصصی نهج البلاغه با رویکرد فرهنگی از سوی دبیرخانه این همایش منتشر شد.
نهج البلاغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان مقاله همایش سراسری علمی، تخصصی نهج البلاغه با رویکرد فرهنگی در پانزده محور منتشر شد.

 قرآن و نهج البلاغه، تربیت و نهج البلاغه، نهج البلاغه و استکبار ستیزی، نهج البلاغه و سبک زندگی، جلوه های بلاغت در نهج البلاغه، جایگاه خانواده از دیدگاه نهج البلاغه، عرفان و نهج البلاغه، مهدویت و نهج البلاغه، نهج البلاغه و اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی در نهج البلاغه، مدیریت از نگاه امام علی(ع) در نهج البلاغه، کارآمدی نظام سیاسی از دیدگاه نهج البلاغه، راهکارهای همدلی دولت - ملت از دیدگاه نهج البلاغه، نقش عدالت در پیشرفت و توسعه اقتصادی از دیدگاه نهج البلاغه، و صلح و سلام از منظر نهج البلاغه، پانزده محور این کنفرانس سراسری محسوب می شوند.

علاقه‌مندان می توانند مقالات خود در محورهای یاد شده را تا روز پنج شنبه بیستم مهرماه به دبیرخانه این همایش به نشانی اردبیل، میدان بسیج، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.nahjconfiau.ir مراجعه نموده و یا با تلفکس 33725578-045 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است همایش سراسری علمی، تخصصی نهج البلاغه با رویکرد فرهنگی یازدهم آبان ماه سال جاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و با همکاری بنیاد نهج البلاغه اردبیل برگزار می شود./872/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات