۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۸۹۶
همزمان با سراسر کشور صورت می گیرد؛

مراسم میهمانی لاله ها در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور ۱۹ بهمن ماه در استان برگزار می شود.
عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان حنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باید برنامه های ایام دهه فجر از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه ترویج ایثار و شهادت یکی از رسالت های بنیاد شهید است، گفت: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار، عزت و شکوه بیشتر پیش می رود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: جوانان آن زمان در پیدایش و استمرار نقش موثری داشتند و مجاهدان در راه خدا این انقلاب را به وجود آوردند.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه دفاع مقدس پاشنه آشیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هیچگونه حادثه ای در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نتوانسته کوچکترین خدشه ای را به انقلاب وارد کند.

وی ادامه داد: ستون های نظام اسلامی از خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تشکیل شده و فرهنگ ایثار و شهادت سبب ماندگاری نظام اسلامی شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود و از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به برنامه های ایام دهه فجر، اظهار کرد: مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۵ روز ۱۹ بهمن ماه در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم سالگرد ورود امام به میهن همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود، افزود: همچنین مراسم میهمانی لاله ها در هر دو قطعه گلزار شهدا مرکز استان و با محوریت قطعه یک برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: تزیین میدان امام به تصاویر شهدای انقلاب استان، نصب ۱۴ حجله مزین به تصاویر شهدای انقلاب استان در اطراف جایگاه برگزاری مراسم ۱۲ بهمن، تعویض پرچم گلزارهای شهدا، نصب تصاویر شهدای انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی درباره دهه فجر در میادین اصلی استان، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه های کمیته ایثارگران در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه خراسان جنوبی ۱۴ شهید انقلاب را تقدیم نظام اسلامی کرده است، عنوان کرد: از این تعداد شهدا، دو شهید در فردوس، پنج شهید در قاین و هفت شهبد در بیرجند هستند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات