۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۰۱۸
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه

حجت الاسلام خالقی با تشریح برنامه های مختلف مدارس علمیه استان آذربایجان غربی در بزرگداشت ایام الله دهه فجر و حفظ یاد و خاطر این ایام، گفت: نباید اجازه داد آرمان و اهداف امام راحل و شهدا به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام توحید خالقی

حجت الاسلام توحید خالقی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این دهه یاد آور امام خوبی ها، امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار است، ابراز داشت: دشمن به دنبال آن است که اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل را به فراموشی بسپارد، دهه فجر، انقلاب و امام راحل را به یاد مردم می آورد و پرده فراموشی را کنار می زند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی دهه فجر را یک پدیده منحصر به فردی دانست که همه ساله مراسم بزرگداشت آن از سوی مردم پرشور برگزار می شود، گفت: در حقیقت دهه فجر نقطه رهایی ملت ایران از خکومت طاغوت است که گذشته را از آینده جدا کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات مختلف در این ایام برای زنده نگاه داشتن آرمان و اهداف امام و شهدا مورد توجه مرکز مدیریت حوزه علمیه استان است، ابراز داشت: برای بزرگداشت این ایام برنامه های مختلفی برنامه ریزی و به مدارس علمیه استان ابلاغ شده است.

حجت الاسلام خالقی ادامه داد: امسال برنامه های دهه فجر با شعار«سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ایران-با اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» برگزار خواهد شد، حوزه های علمیه استان نیز با هدف بزرگداشت این دهه دست به فضاسازی مناسب با این ایام و با حفظ شأن ایام فاطمیه خواهند زد.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های این دهه زیارت مزار شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و روحانیت است، افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه های مختلف عکس و کتاب، بازگویی خاطرات از سوی فعالان انقلابی در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه ها است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی با دعوت از طلاب و روحانیان استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن، خاطرنشان کرد: در این ایام نشست‌های روشنگری اغتشاشات اخیر و همچنین بررسی روند شکل گیری، حراست و تداوم انقلابی اسلامی تشکیل خواهد شد./854/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات