۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۵۸۸
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مدرسه علمیه برادران نورآباد برپا شد

مؤسس حوزه علمیه نورآباد از برپایی نمایشگاهی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور طلاب شروع به کار کرد.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه برادران و خواهران نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه فجر در مدرسه علمیه برادران این شهرستان نمایشگاهی برپا شد.

وی عنوان داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای انقلاب بود و مورد استقبال مدیران و مسؤولان قرار گرفت.

حجت الاسلام امیدیان به پیشرفت انقلاب در طول این ۴۰ سال اشاره و عنوان کرد: در طول این سال ها کشور با وجود تحریم ها و محاصره اقتصادی توانست در زمینه اقتصادی پیشرفت کند و به استقلال اقتصادی برسد.

دبیر گروه معارف دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: امروزه شاهد پیشرفت کشور نظام جمهوری اسلامی در عرصه های علمی، هوا و فضا، فناوری نانو و تسلیحات موشکی و دیگر زمینه ها هستیم که در دنیا جزء ۱۰کشور اول هست.

حجت الاسلام امیدیان به وظیفه حوزه علمیه در حمایت از نظام مبتنی بر اصل ولایت فقیه اشاره و عنوان کرد: تبیین خدمات نظام امری ضروری برای هوشیاری مردم و تقویت روحیه انقلابی جوانان است.

مؤسس حوزه علمیه برادران و خواهران نورآباد خاطرنشان کرد: دشمن به صورت شبانه روز بمباران خبری در پیش گرفته است و هدفش تضعیف نظام و دور ساختن جوانان از انقلاب است، با تبیین ارزش ها و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب که وظیفه ای خطیر است، باید جلوی توطیه های دشمن گرفته شود./۹۴۵۱/ت303/ب1

ارسال نظرات