۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۶۵۹۱۰
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری جشنواره قرآنی تسنیم ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد به برگزاری جشنواره قرآنی تسنیم در این مدرسه همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه استان و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.
جشنواره قرآنی تسنیم ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک حلول ماه رمضان، این ماه را ماه خودسازی بیان کرد و گفت: باید از فرصت های نورانی این ماه پربرکت در راستای کسب معارف و بالابردن بینش و فهم هر چه بیشتر استفاده کرد که این کار آسانی نیست.

طاهری با بیان اینکه ماه رمضان، بهار قرآن است، افزود: اگر همه برنامه ریزی های ماه مبارک رمضان بر مبنای قرآن و در راستای بهره گیری از معارف این کتاب نورانی باشد، به یقین از فرصتها نهایت استفاده را خواهیم برد و اگر غیر از این باشد، سودی نصیبمان نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های قرآنی مدرسه علمیه فاطمیه در ماه مبارک رمضان با حضور پرشور طلاب در حال برگزاری است، ابراز کرد: همه روزه صبح ها مراسم جزء خوانی قرآن کریم در این مدرسه صورت می گیرد؛ در ادامه نیز تفسیر قرآن بیان می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد به برگزاری جشنواره قرآنی تسنیم در این مدرسه همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه استان و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی تسنیم در رشته های حفظ، قرائت و تواشیح برگزار می شود، افزود: مسابقات این جشنواره در زمینه حفظ با شرکت 2 نفر از طلاب برتر هر مدرسه، در زمینه قرائت نیز با حضور 2 نفر از برترین های هر مدرسه و در زمینه تواشیح با شرکت یک گروه 8 تا 10 نفره از هر مدرسه به میزبانی مدرسه فاطمیه شهرکرد برگزار خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه در پایان این جشنواره برترین های هر رشته در مرحله استانی معرفی خواهند شد، ابراز کرد: پس از اعلام نتایج داوران، در پایان ماه مبارک با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان، از برترین های این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد و مدارس نمونه در زمینه امور قرآنی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی همچنین به برگزاری نشست های اخلاق ویژه طلاب این مدرسه در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه اشاره کرد و گفت: این نشست ها با محوریت امور قرآنی و با حضور حجت الاسلام همتیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم در محل مدرسه برگزار می شود./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات