۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۰۷۶۴
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

ثبات نظام جمهوری اسلامی و آرامش کشور مدیون فرهنگ ایثار و شهادت است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به کنگره ۴۵۶ شهید لرستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با امنیت ملی کشور گره خورده است.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیامی به کنگره 456 شهید والامقام دوران دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی استان لرستان با سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ساحت ایمان و ایثارگران گفته است: ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره ‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت درراه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند.

در این پیام افزوده شده است: آنان که به حرمت خون پاکشان و صبر و استقامتشان ملت سر به‌ سرافرازی افراشته و گام در مسیر اعتلای نظام و پاسداشت آرمان‌ها مستحکم ساخته است، آن حماسه ‌سازانی که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حافظ استقلال و عزت ایران اسلامی گشتند و تا همیشه همچون مشعلی هدایت ‌کننده و راهنمای ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی افزوده است: به‌ یقین مردم قدرشناس و مسلمان ایران خاطره ایثار و بزرگ ‌منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند ساخت.

در این پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرده است: زنده نگه ‌داشتن یاد و نام آنان نه ‌تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره ‌خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شهدای مدافع حرم با تکیه‌ بر همین فرهنگ از کیان اسلام در برابر تکفیری‌ها دفاع کردند، افزوده است: نیروهای نظامی و انتظامی نیز در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن در مقابل اشرار گروهک‌های تروریستی از جان خویش گذشتند.

در این پیام آمده است: با ادای احترام به‌ شهدا و ایثارگران معزز به‌ ویژه شهدای نیروی انتظامی مدافعان نظم و انضباط حریم کشور، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی استان لرستان را گرامی می‌دارم، این فرصت را ارزشمند گرفته و به ساحت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌ کنم، عزتشان مستدام باد./9451/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات