۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۱۸۸۴
دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا:

راهپیمایی اربعین فرصتی مناسب برای تبیین گفتمان انقلاب است

دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) گفت: راهپیمایی اربعین رویارویی تمدن اسلامی در مقابل تمدن غرب است و اربعین بستری مناسب برای تبیین گفتمان انقلاب است.
آبفروش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، رحیم آبفروش، دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) عصر امروز در نشست خادمان فرهنگی اربعین خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند تا شرایط را برای زائران در اربعین حسینی سخت کنند.

وی با بیان اینکه جریان اربعین جریان شیعی را شکل می‌دهد، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نشان از اقتدار شیعه دارد و حضور میلیونی در این راهپیمایی جبهه نفاق را ناامید می‌کند.

دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) افزود: این راهپیمایی رویارویی تمدن اسلامی در مقابل تمدن غرب است و اربعین بستری مناسب برای بیان گفتمان انقلاب است.

آبفروش تصریح کرد: اربعین حسینی در جهان ارزش و اهمیت مضاعفی پیدا کرده و اربعین می‌تواند برخی از بن بست‌های انقلاب را باز کند.

وی ادامه داد: متاسفانه باور و اعتقاد رهبر معظم انقلاب و امام راحل به نقش و جایگاه مردم برای مسؤولان که قرار بوده خادم مردم باشند جا نیفتاده است.

دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) با بیان اینکه فاصله بسیاری میان نگاه امامین با نگاه امروزی مسؤولان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر دولتی تکلیف دارد تا سلامت و امنیت مردم را تامین کند از این رو وقتی که میلیون‌ها نفر از مردم برای فرصتی اندک در کشور دیگری حضور دارند، تکلیف دولت چیست؟

آبفروش اظهار کرد: اربعین حسینی فرصتی ایده‌آل برای به رخ کشیدن توان تخصصی امروز جبهه فرهنگی مردمی انقلاب است و اربعین مانوری برای جبهه فرهنگی مردمی انقلاب است.

وی شعار امسال اربعین را «الحسین یجمعنا» دانست و افزود: تکریم زائران غیر ایرانی باید بیش از پیش انجام شود و با برپایی موکب در داخل کشور از زائران پذیرایی شود.

دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) گفت: ستاد مردمی اربعین نباید بعد از پیاده‌روی اربعین حسینی تعطیل شود، این ستاد دائمی است نه فصلی از این رو باید از امروز برای اربعین 98 برنامه‌ریزی صورت گیرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات