۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۸۳۱۹۹
حجت الاسلام ملکی:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلابی ضروری است

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به ضرورت همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تربیت انقلابی نسل جوان تأکید کرد و گفت: همکاری این دو نهاد لازمه ارتقای فرهنگی دینی و اخلاق در جامعه است.
حجت الاسلام ملکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مجتبی ملکی، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش، عصر امروز در نشست توجیهی کارگاهی دبیران کمیته همکای های حوزه علمیه و آموزش و پرورش لرستان گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تعالی اخلاق و تربیت نسل نو نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه و تربیت نسلی انقلابی ضروری است، افزود: با همکاری این دو نهاد می توان کارهای فرهنگی بزرگی در جهت تقویت فرهنگ جامعه انجام داد.

حجت الاسلام ملکی کار فرهنگی را برای هدایت و راهنمایی کسانی که نسبت به مسائل دینی کم اطلاع یا بی اطلاع هستند عنوان کرد و گفت: انجام کار فرهنگی دارای ثواب و اجر مضاعف است.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لازمه تحقق سند تحول بنیادین را توجه به زیرنظام های ششگانه آن عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به این مهم مهم ترین راه تربیت دینی دانش آموزان بوده و باید با استفاده از فرصت ها در راستای ترویج معارف نورانی اهل ‌بیت(ع) و مقابله با شبهات دینی گام برداشت.

مشاور عالی وزبر آموزش و پروش با اشاره به اینکه از زیرنظام های سند تحول، ساحت اعتقادی و اخلاقی است، تصریح کرد: همه اقدامات باید به گونه ای صورت گیرد که ساحت اعتقادی و اخلاقی زیرساخت دیگر موارد باشد.

وی خطاب به دبیران کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان تأکید کرد: شناخت ابعاد مختلف سند تحول بنیادین از ضروریاتی انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات