۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۸۶۶۱۲

واقفان به نیازهای جامعه برای وقف کردن توجه می کنند

مدیر اوقاف رباط کریم وقف های جدید را نیاز امروز جامعه دانست و تلاش مردم را در جهت وقف کردن با توجه به نیاز جامعه ستود.
اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی زین الدینی مدیر اوقاف رباط کریم در مورد وقف های جدید این شهرستان اظهار داشت: مدتی قبل یک واقف خیراندیش زمینی را به مساحت سه هزار متر برای احداث بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران بی بضاعت وقف کرد.خوشبختانه و به لطف خداوند متعال تمایل مردم به اینگونه وقف ها زیاد شده است و مردم با توجه به نیازهای جامعه وقف را انجام می دهند.

وی ادامه داد: مردم منطقه رباط کریم با وجود مشکلات اقتصادی در انجام وقف بسیار کوشا هستند و این امر الهی را در حد توان انجام می دهند.

زین الدینی همچنین در مورد امامزادگان و فعالیت های مختلف در این اماکن متبرک خاطرنشان کرد: در شهر رباط کریم و توابع آن هشت امامزاده وجود دارد که مردم این منطقه رابطه خوبی با این بزرگان دارند.در آستان چهار امامزاده عملیات توسعه شبستان و ساخت و ساز ساختمان های مجاور با کمک های مردمی در حال انجام است.

وی همچنین در مورد فعالیت های اوقاف رباط کریم در هفته بسیج گفت: برنامه های مختلفی در شهر و در آستان امامزادگان رابطه با هفته بسیج در جریان است که یکی از شاخصترین آنها چند روز قبل در امامزاده عمادالدین رباط کریم با حضور مسئولان شهری و بسیجیان برگزار شد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات