۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۶۸۱
19 تا 23 بهمن؛

نخستین نمایشگاه «وقف در گردش» در بیرجند برپا می شود

نخستین نمایشگاه «وقف در گردش» در بیرجند برپا می شود
مسؤول کتابخانه وقف در گردش بیرجند گفت: نخستین نمایشگاه بزرگ «وقف در گردش» کشور امروز در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برپا می‌شود.

حجت الاسلام سید محمود حسینی، مسؤول کتابخانه وقف در گردش بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بزرگ «وقف در گردش» کشور امروز در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برپا می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از 19 تا 23 بهمن ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در سجادشهر، خیابان ماژانی، جوار مزار شهید گمنام در مدرسه علمیه رضویه بیرجند به روی علاقه مندان باز است.

مسؤول کتابخانه وقف در گردش بیرجند با بیان اینکه غرفه‌های کودک، مشاوره و چند رسانه‌ای در حاشیه این نمایشگاه وجود دارد، افزود: طرح وقف در گردش حدود یکسال ایجاد شده و افراد می‌توانند بدون کارت شناسایی و تنها با ارسال یک پیامک کتاب را دریافت کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: کسانی که کتابی را مطالعه می‌کنند، می‌توانند آن را به 11 نقطه از شهر شامل کتابخانه مرکزی در سجادشهر، خیابان شهید ماژانی، خیابان شکوفه، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در سایت اداری، مسجد محمد رسول الله(ص) در خیابان غفاری، خیابان جرجانی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در خیابان 15 خرداد، خیابان 22 بهمن، مسجد امام هادی(ع) در بولوار شعبانیه، تقاطع دولت، مسجد قبا در خیابان مهر شهر، خیابان حافظ شرقی، تقاطع خیابان امام علی(ع) برگردانند.

وی ادامه داد: همچنین مسجدالحسین(ع) در خیابان جوادیه، مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) در خیابان کارگران، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سالن آموزش، مکتب نرجس در خیابان طالقانی یک، ویژه خواهران و حوزه علمیه خواهران در خیابان پاسداران 24 ویژه خواهران به عنوان مکان‌های بازگشت و تهیه کتب پیش بینی شده است.

مسؤول کتابخانه وقف در گردش بیرجند خاطرنشان کرد: این کتابخانه بزرگترین کتابخانه وقف در گردش کشور است(به شیوه کدنویسی) و با هزینه‌های مردمی، شخصی و جهادی شکل گرفته است و یکی از اهداف ما رساندن بهترین کتب به دست همه مردم است.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: انواع کتاب‌ها در زمینه‎های مذهبی، اعتقادی، پرسش و پاسخ‌ها، دانشجویی، طلاب و خانواده، تربیت کودک، شهادت و دفاع مقدس وجود دارد.

وی افزود: در نمایشگاه «وقف در گردش» بیش از 10 هزار جلد کتاب در قالب 700 عنوان و با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه می‌شود./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات