۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۳۴۶
امام جمعه نهبندان:

کالاهای قاچاق سدی در مقابل شعار اقتصاد مقاومتی است

کالاهای قاچاق سدی در مقابل شعار اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه نهبندان گفت: باید جلوی کالاهای قاچاق و خارجی به کشور گرفته شود چرا که کالاهای قاچاق سدی در مقابل شعار اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با اقتصاد مقاومتی می‌توان روی پای خود ایستاد و به خودکفایی رسید.

وی با بیان اینکه در اقتصاد وابسته به بیگانگان نباشیم و در تمام مسائل مهم خودکفا شویم، گفت: مسؤولان و مردم به داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور توجه کنند و نگاه آن‌ها به خلاقیت، امکانات و منابع درون باشد.

امام جمعه نهبندان افزود: استکبار جهانی از طریق تحریم‌ها می‌خواهند سایر کشورها را به خود وابسته کنند و با این کار نیز به دنبال متزلزل کردن کشورها هستند.

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین سال بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که کارشناسی بوده و هیچ ایرادی به آن وارد نیست و بهترین راهکار را مقام معظم رهبری ارائه دادند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور حاصلخیز و ثروتمندی است و جوانان خلاق و بافکری دارد و امکانات بالقوه را تبدیل به بالفعل کرد.

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: باید از کالاهای داخلی استفاده کرد و از ورود کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود جلوگیری کنیم و برای تقویت کارخانه‌ها و اشتغال جوانان از کالاهای داخل استفاده کرد.

حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: باید جلوی کالاهای قاچاق و خارجی به کشور گرفته شود چرا که کالاهای قاچاق سدی در مقابل شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: جلوگیری از کالاهای قاچاق یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است؛ با ورود کالای قاچاق و خریداری کالاهای خارجی بسیاری از جوانان کشور نیز بیکار می‌مانند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات