۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۰۰۲۷۹
امام جمعه موقت بیرجند:

مردم از هرج و مرج‌های اقتصادی و بی تدبیری مسؤولان رنج می‌برند

مردم از هرج و مرج‌های اقتصادی و بی تدبیری مسؤولان رنج می‌برند
امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم از هرج و مرج‌های اقتصادی و بی تدبیری مسؤولان رنج می‌برند و کام مردم با این بی تدبیری‌ها تلخ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: رجب فصل نیایش و ریزش رحمت خدا است و باید از فرصت فصل نیایش و عبادت بهترین استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه رجب، شعبان و رمضان ماه‌های امامت و ولایت است، گفت: بندگی خداوند یکی از راه‌های رسیدن به آرامش و سعادت است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 22 اسفندماه سالروز تشکیل بنیاد شهید وامور ایثارگران، افزود: شهدا بدون هیچ چشم داشتی و با اقتدا به اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی با سه عنصر عبادت، ولایت و شهادت در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به پیروزی رسید و امروز به پیشرفت‌های چشم گیری دست یافته است.

وی با بیان اینکه مردم از هرج و مرج‌های اقتصادی و بی تدبیری مسؤولان رنج می‌برند، ادامه داد: کام مردم با این بی تدبیری‌ها تلخ شده و اعتماد بیش از حد مسؤولان به بیگانگان یکی از دلایل هرج و مرج اقتصادی است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: این همه آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکردند و آقایان را بازی دادند اما آیا هنوز این برای درس گرفتن کافی نیست؟ متاسفانه مسؤولان کشور برخی از دروغ‌هایی مانند پالرمو و FATF را به خورد مردم می‌دهند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: اینگونه رفتارهای مسؤولان یا خیانت و یا جهالت است و خیانت و جهالت برای ملت شهیدپرور ایران قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، افزود: مسؤولان باید به ظرفیت‌های داخلی توجه داشته باشند و توسعه و اقتصاد کشور را در گرو وادادگی به دشمنان ندانند./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات