۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۲۵۷۳۳

تحصیل ۶۰ طلبه در مدرسه امام خمینی بندرامام

تحصیل ۶۰ طلبه در مدرسه امام خمینی بندرامام
حجت الاسلام موسوی گفت: نزدیک به ۶۰ طلبه در پایه‌های اول، چهارم، پنجم، ششم و هشتم در مدرسه امام خمینی بندرامام مشغول تحصیل هستند.
حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های بصیرت افزایی و ولایتی مدرسه اظهار داشت: جلسات بصیرت افزایی برای طلاب پایه اول و روشنگری برای سایر پایه‌های تحصیلی و اساتید دنبال می‌شود.

مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام با بیان اینکه فراخوان حضور در جلسات بصیرت افزایی طلبه و غیرطلبه را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم از این طریق، فضای علمی طلبگی معنوی ایجاد کنیم تا افراد بسیاری از حوزه بازدید داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جلسات اخلاق بصورت مداوم برگزار می‌شود، افزود: در این باره نیز بنا را بر فراخوان عمومی و استفاده از اساتید زبده اخلاق و استان قرار دادیم.

وی با اشاره به ۱۳ آبان از حضور طلاب و کادر مدرسه در این راهپیمایی خبر داد و گفت: نزدیک به ۶۰ طلبه در پایه‌های اول، چهارم، پنجم، ششم و هشتم مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام با بیان اینکه حوزه در بحث تربیت خطبا و سخنرانان توجه ویژه‌ای دارد، گفت: بسیاری از خطبا در حرم امام رضا (ع) دعوت شده و به سخنرانی می‌پردازند ضمن اینکه برخی از طلاب به قم مهاجرت کرده و مشغول علم آموزی هستند و به هیچ وجه ارتباط شان با مدرسه قطع نشده است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: یکی از طلاب با توجه به ارادتی که به مدرسه دارد علی رغم استقبال از مداحی هایش، اما همه ساله به اجرای مراسم در مدرسه می‌پردازد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات