۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۹۶۷۷۷
طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

حجت الاسلام گرجیان به عنوان رییس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه ها منصوب شد

حجت الاسلام گرجیان به عنوان رییس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه ها منصوب شد
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی حجت الاسلام گرجیان را به عنوان رییس اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها در وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در حکم محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری خطاب به محمد مهدی گرجیان از اعضای عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع)، بر همکاری و همفکری صاحب نظران به منظور ارائه راهکارها و راهبردهای عملیاتی در راستای اهداف و سیاست‌های این وزارتخانه تاکید شده است.

براساس این گزارش، محمدمهدی گرجیان دارای مدرک دکتری فلسفه و عرفان اسلامی در حال حاضر عضو هیات علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع) با مرتبه استادی است.

وی همچنین از اساتید سطوح عالیه حوزه علمیه قم بوده و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰۰ پایان نامه علمی در مباحث قرآنی کلامی، فلسفی، عرفانی و فقهی در حوزه و دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری را به عهده داشته است.

 این استاد حوزه و دانشگاه، که دارای حدود ۳۰ مقاله بوده و سال ها است در مدارس مختلف حوزه، دروس سطح تا رسائل و کفایه را تدریس کرده و در ارائه برنامه های تخصصی رسانه ای در شبکه های متعدد صدا و سیمای جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته است.

ارسال نظرات