۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۳۸۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم :

دهه فجر تجلی قدرت خدا بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قم دهه فجر انقلاب اسلامی را نمونه‌ای از تجلی قدرت خداوند دانست.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیر کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: روزها و شب‌های دهه فجر با نزول لطف و رحمت الهی به وجود آمد.

وی ادامه داد: این دهه به برکت نفس قدسی عبد صالح خدا که از وقتی قدمشان را داخل کشور گذاشتند مردم احساس حریت و آزادی و عزت کردند، با دست خالی و بدون امکانات اولیه به ثمر نشست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: در آن 10 شبانه روز به ظاهر حاکمیت طاغوت وجود داشت اما اوضاع و احوال کشور بر اساس مشیت عبد صالح خدا امام خمینی(ره) رقم می‌‌خورد.

حجت‌‌الاسلام اسکندری دهه فجر را یادآور رشادت‌‌ها و جانفشانی‌‌های یاران امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر لزوم پاس داشت این دهه مبارک اظهار داشت: البته در برنامه‌‌ها و مراسم‌‌هایی که برگزار می‌‌شود باید حرمت ماه صفر نیز نگه داشته شود.

وی افزود: اتفاقی که در دهه فجر به ویژه روز 22 بهمن افتاد با لطف و عنایت و فیض مستقیم خدای عالم، دعاهای بقیه‌‌الله الاعظم(عج)، اخلاص امام خمینی(ره) عبد صالح پروردگار و هوشیاری ملت همراه بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم نقش نهادهای فرهنگی را در تبیین درست نحوه شکل‌‌گیری و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی مهم دانست و افزود: باید قدر این انقلاب اسلامی را بدانیم و دستگاه‌‌های فرهنگی باید در این زمینه رسالتشان را به خوبی انجام دهند.

حجت‌‌الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قم نیز ضمن همکاری با سایر نهادهای فرهنگی مسئول، باید دین خود را نسبت به دهه فجر به خوبی ادا کند./917/د102/ص

 

ارسال نظرات