۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۹۸
آیت الله خاتمی:

هرگونه شعارساختار شکنانه در 22 بهمن، همراهی با بیگانگان است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعارهای ساختار شکنانه بیان داشت: هرگونه شعار ساختارشکنانه در مراسم 22 بهمن ماه همانند 13 آبان و روز عاشورا همراهی با بیگانگان است.
1/ آيت الله سيد احمد خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 22 بهمن ماه را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر، 22 بهمن امسال را دارای حساسیتی مضاعف دانست و تاکید کرد: برخی ها در این ایام شبهه افکنی کردند و از این موضوع کوتاه نیامدند تا مردم به صحنه نیایند، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت اعلام و خط پایانی است بر برنامه تبلیغاتی و شیطانی این افراد که حضور مردم را نمی خواهند.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: 22 بهمن ماه پیام مهمی که با خود دارد این است که ملت ایران در هیچ شرایطی از انقلاب و آرمان های آن فاصله نگرفته و پیوسته همراه و همگام انقلاب بوده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و یکمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: انتظار می رود که این راهپیمایی از راهپیمایی های گذشته پرشورتر باشد و با توجه به دشمنی های فزاینده دشمنان علیه ارزش های انقلاب قهرا پاسخ و و اکنش ملت نیز بزرگ و حماسی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعارهای ساختار شکنانه بیان داشت: هرگونه شعار ساختارشکنانه در مراسم 22 بهمن ماه همانند 13 آبان و روز عاشورا همراهی با بیگانگان است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر ضرورت هوشیاری همه آحاد مختلف جامعه اظهار داشت: کسانی که وحدت ملت ایران را در این روز بزرگ هدف قرار دهند هم سنگر دشمنان و بیگانگان ملت هستند. /924/ت301/ج

ارسال نظرات