۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۹۲
امام جمعه اصفهان با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن:

ملت ایران با ایمان و هوشمندی راه امام خمینی را ادامه خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با صدور بیانیه ای تصریح کرد: ملت ایران با ایمان و هوشمندی راه امام خمینی‌(ره) را که همان راه عزت، عدالت و وحدت کلمه حول ولایت فقیه و امامت مسلمین است ادامه خواهند داد.
آيت الله طباطبايي امام جمعه اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با صدور بیانیه ای خواستار حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: ملت ایران با ایمان و هوشمندی راه امام خمینی(ره) را که همان راه عزت، عدالت و وحدت کلمه حول ولایت فقیه و امامت مسلمین است را ادامه خواهند داد و در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و مأیوس خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: این روزها میهن اسلامی مان حال وهوای دیگری دارد . 22 بهمن 57 یاد امام، بزرگ مردی که تفسیر صریح شجره طیبه الهی است در اذهان ملت وفادار تداعی نموده است. خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگذاریم که ما را رهین منت خویش ساخت و عهد وحیات ما را در بهترین زمان ها مقرر فرمود عصری که عبد صالح و بنده خاضع خدا و نیایشگر دلسوخته و نمونه ای از انسان کامل را با دیدگان خود دیدیم و در زمره امت او قرار گرفتیم عصری که آیه کریمه« ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» عینیت یافت و خداوند متعال ملتی را که دین او را یاری کردند نصرت بخشید اکنون سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که معجزه قرن و انفجار نور و پیروزی شیرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هست گرامی می‌داریم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز عزت و اقتدار ملت ایران نزد جهانیان روز به روز افزون تر شده، قدرت‌های جهانی در طول 31 سال گذشته از تمام شگردها و روش‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران استفاده کرده اند اما این ملت با عزم و ایستادگی به برکت خون شهیدان، دانشمندان جوان ایرانی در فتح قله های پر افتخار علم و دانش همچون فناوری صلح آمیز هسته ای و دستاوردهای جدید ملی در بخش هوا فضا به توفیقاتی نایل گشته اند.

آیت‌الله طباطبایی در این بیانیه تصریح کرده است: ملت ایران با ایمان و هوشمندی راه امام خمینی(ره) را که همان راه عزت، عدالت و وحدت کلمه حول ولایت فقیه و امامت مسلمین است را ادامه خواهند داد و در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و مأیوس خواهند کرد.

امام جمعه اصفهان همچنین ابراز داشت: از شما مردم عزیز، شهیدپرور و ولایتمدار استان اصفهان، علما، روحانیون، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان، اساتید، فرهنگیان و مسئولان، جوانان و نوجوانان و نیروهای مسلح دعوت مینمایم با شرکت همه جانبه در راهپیمائی 22 بهمن یک بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه گران داخلی را ناامید و مأیوس نموده و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویید.

در پایان این بیانیه آمده است: به امید روزی که پرچم عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران که اکنون در دست با کفایت مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام عزه) است به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر (ارواحنالتراب مقدمه الفداء) که جهان در انتظار اوست سپرده شود. /920/د102/ص
ارسال نظرات